Beantwoord

Geen diensten en geen klantenservice Wba->ODF

  • 18 August 2021
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Hi all,

Sinds vorige week maandag zitten we zonder diensten van T-Mobile (tv en internet) en we worden totaal niet geholpen.

Probleem begon vorige week maandag toen de bestaande glasvezel zou worden omgezet van WBA naar ODF. We waren al klant bij T Mobile en er was verzekerd dat we geen downtime zouden hebben.

Maandag 7uur in de ochtend hadden we al geen internet meer en de monteur voor het aansluiten van de nieuwe lijn kwam pas einde dag en met het bericht dat het niet werkt.

Dag erop kwam iemand van Kpn die constateerde dat er geen problemen zijn binnen huis maar dat we niet goed aangesloten zijn.

PON lampje knipperde en dit is blijkbaar een bekend probleem.

Ik moest iedere dag zelf T-Mobile bellen voor een update die ik iedere keer van een ander persoon niet krijg. Heb zelfs te horen gekregen dat mijn tickets zijn afgesloten en dat er niet met de backoffice mag worden gecommuniceerd.

Iedere belofte die wordt gedaan dat ik wordt teruggebeld betekent blijkbaar niks en ik voel me als klant behoorlijk in de zeik genomen.

Eergisteren weer met de klantservice gebeld en toen doodleuk verteld dat het een probleem is in Arnhem dat het gisteren zou worden verholpen en dat ik zal worden gebeld en geïnformeerd.

Je raadt het al, ben niet gebeld en weet nog steeds niet of het wordt opgelost. 

Beste T-Mobile hoe kunnen jullie zo met klanten omgaan, waarom wordt er niet proactief en eerlijk gecommuniceerd. En nee we gaan het niet kunnen regelen is ook een antwoord want dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. 

 

icon

Beste antwoord door Boris 20 August 2021, 12:53

Bekijk origineel

3 reacties

@Boris dank voor je reactie wordt gewaardeerd. Weet niet of je iets hebt gedaan maar internet is weer online..

Ben benieuwd wat er nu aan de hand is, wellicht kan iemand contact met mij opnemen aub? 

Reputatie 7

Hi @marko ,

Thanks voor je bericht en het delen van je gevoel. Ik kan erg begrijpen dat elk woord te veel is gezegd op dit moment, maar wil erg graag mijn excuses aanbieden voor de gang van zaken. Dit is absoluut niet de service die wij voor ogen hebben. Ook ik zie je liever vandaag dan morgen online, zonder de problemen die jij bent tegengekomen. 

Ik lees terug dat je zojuist hebt gekozen om je abonnement te annuleren vanwege de issues die je bent tegenkomen. Er is door onze telefonische klantenservice een verzoek ingelegd om je abonnement kosteloos op te zeggen. De collega die je hebt gesproken zal hier contact met je over opnemen. 

Wellicht dat het vertrouwen verloren is, maar wil je laten weten dat we hier altijd voor je klaarzitten, mocht je met een vraag zitten. De Community is er voor je.

Update:

Vandaag weer niet gebeld door de klantenservice dus zelf maar de telefoon gepakt. 

probleem is nog steeds niet duidelijk waarom er geen diensten worden geleverd. Het ligt volgens de medewerker die ik heb gesproken bij de netwerkafdeling sinds vorige week mar die hebben geen update. En als er geen update is informeren we de klant ook niet is de stelling. 

 

@t-mobile wat moet ik doen om jullie support te krijgen en de diensten te krijgen die ik hoor te krijgen?

klantennummer: [mod-edit; privacygevoelige informatie]

Reageer