Beantwoord

Geen diensten, PON lampje knippert

  • 9 January 2022
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Nou leuk ben je net klant geworden nog geen 2 weken geleden 1 eerst een dag te vroeg de cabel overgenomen daar door meer dan 1 dag zonder internet/TV gezeten wel data gekregen voor op de tel

Maar en paar dagen stilstaan beeld en ploef alles weg op de site gezocht wat ik moet doen gedaan en helpt niet

Vervolgens 1e keer gebelt ze heb gezecht war ik moest doen waren de zelfde stappen die ik de eerste keer zelf gedaan heb wat niet heb ik ook tegen haar gezecht ja maakte niets uit zij ze nou ja tog gedaan en wat dacht je mm weer niets zij ik tog toen heb ze verder gekeken en gezien dat er nog 9 abonnement in de buurt zonder zitten ze heeft met mijn aantekeningen baar de td gestuurt en het zou tussen 1 a 2 dagen opgelost worden ja ja 

2e keer gebelt de zelfde stappen moeten doen als de 1e keer pfffffff hielp weer niet zag dat het door gestuurt was naar de td en hij zecht dat het 2 a 3 werk dagen zou duuren heu de eerste zecht 1 a 2 vreemd

Nou de 3e keer gebelt 

Verschillende dingen door gegeven zoals de 1e en 2e keer nummer en zo weer niets en hij zecht in een keer licht aan de cabel onder de grond vreemd heel vreemd elke keer krijg ik wat anders ook jullie liggen echt niet op een lijn

Nog en keer gebelt bijna het zelfde riedeltje en nu ook zelf ff uitgelecht wat het kan zijn naamelijk in het huisje zelf waar alles staat want daar kan hij geen contact maaken 

Hij zij dat kan Verder zij hij dat het door gestuurd is en dat het 5 a 6 dagen kan duuren heu nog langer eerst 1 a 2  dan 2 a 3 en dan raar vinden dat de klanten boos worden mm

Verder gezecht dat ik einde van de dag op de hoogte wil gehouden worden van de situatie hoe of wat hij heeft er een aantekening van gemaakt en wat dacht je helaas niets en nog steets niets 

Onprofessioneel is dit verschillende verhalen krijg ik te horen oplosing hebben ze niet lijkt mij dat het in 2 dagen wel opgelost kan worden helaas ben al 2 weken klant en zit nu al 5 dagen zonder of zo niet normaal meer een ding weet ik nu wel dat ik mijn contract NIET ga verlengen 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Bennie71 10 January 2022, 13:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bennie71 

Omdat je zegt dat de klantenservice zij dat er in de omgeving nog 9 abonnementen zonder diensten zitten, heb je zelf een witte Huawei mediaconverter tussen het glasvezelaansluitpunt en de modem waarop het PON lampje knippert of het LOS lampje brandt rood?

Pon lampje knippert pouwer lampje aan en dat andere knippert af en toe maar dat is reeds bekent

Reputatie 7
Badge +15

@Bennie71 

Er staat dus wel licht op de kabel maar de Huawei ONT kan dus geen verbinding tot stand brengen met de splitter in de wijkcentrale.

De oorzaak kan een moderator wellicht inzien, daarvoor zul je hun reactie even moeten afwachten.

Reputatie 7
Badge +14

Pon lampje knippert pouwer lampje aan en dat andere knippert af en toe maar dat is reeds bekent

Dat is reeds bekend bij T-mobile, maar je praat hier met medeklanten die niet in de T-Mobile systemen kunnen kijken en om mee te denken dus wat informatie nodig hebben. Jouw eerste post las ook wat lastig om te lezen. Maar als onderdaad is bevestigd door T-Mobile dat 9 andere glasaansluitingen direct in jouw omgeving ook verstoord zijn is het logisch dat er niet specifiek in jouw aansluiting, maar centraal een probleem is.

De oplosrichting die de klantenservice dan kiest is het aansturen van de technische dienst die vervolgens een dieper onderzoek op generieke appatuur kan doen. Ook sturen zij vervolgens monteurs of de netwerkbeheerder aan. Dat kan inderdaad even duren.

Reputatie 7
Badge +8

@Bennie71 Ik heb even met je meegekeken en zo te zien staat er inderdaad een onderzoek hiervoor open bij de technische dienst. Weet dat ze er bovenop zitten om de exacte oorzaak te achterhalen en het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen!

Probleem is opgelost heb gelukkig weer beelt en internet