Beantwoord

geen email

  • 1 November 2021
  • 11 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Vandaag is bij mij T-mobile Thuis aangesloten en het werkt perfect, zowel tv als internet.

Alleen mijn email doet het niet meer (alle postvakken en aliassen niet meer) en het heeft het wel gewerkt, want net na de aanvraag kon ik ze al aanmaken en gebruiken.

Ook al os een mail naar een van deze adressen stuur, komt het terug. Heeft er iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Jason 2 November 2021, 16:19

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 1

De emailaccounts en aliassen zitten bij lange na nog niet vol natuurlijk, ik ben nog maar pas begonnen.

Reputatie 1

Nog een update, dit geldt alleen voor e-mails van en naar een hotmailadres, niet alleen van mezelf, maar ook die van mijn partner. Als ik naar mijn werkadres mail, of van mijn werkadres terug naar een van mijn t-Mobilethuis adressen, dan werkt het wel.

 

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @christ69, slim dat je het checkt op de Community!

Wanneer je een e-mail stuurt vanuit een T-Mobile e-mailadres naar e-mailadressen van Microsoft (denk aan hotmail.com, live.com en outlook.com) komt deze mail niet altijd aan bij de ontvanger. Je krijgt vervolgens een bounce message terug waarin wordt verteld dat je contact op moet nemen met jouw provider omdat het IP-adres op een blacklist staat, is dit ook bij jou het geval?

Er wordt momenteel gewerkt aan een oplossing. Jammer genoeg is deze niet op heel korte termijn te verwachten. Dit komt doordat wij hierin afhankelijk zijn van de beheerder van deze blacklist. 

Zodra er updates zijn, plaatsen we die in dit topic. Bedankt voor je geduld en melding!

 

Reputatie 7
Badge +8

Goedemorgen @christ69, er is nog geen oplossing in het nabije zicht. We blijven eraan werken zodat het probleem met blacklisting in goede banen geleid kan worden. Zodra er meer bekend is, zal ik het direct laten weten. Bedankt voor je geduld en een fijne, gezonde week toegewenst!

Reputatie 7
Badge +8

@christ69 Er is nog geen oplossing mogelijk, maar ik houd het in de smiezen en zodra er iets verandert, hoor je het direct.

Reputatie 7
Badge +8

@christ69 Nog geen update mogelijk, het lijkt een zaak te worden voor op de langere termijn. Zodra ik iets meer weet, hoor je het gelijk!

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @christ69 ,

Ik heb een update en begrijp dat de e-maildiensten weer helemaal werken zoals bedoelt en zijn van de blacklisten af. Mocht je dit zelf ook zo terug zien, wil je het ons dan laten weten? We horen het graag! 

Hoi @christ69 ,

Ik heb een update en begrijp dat de e-maildiensten weer helemaal werken zoals bedoelt en zijn van de blacklisten af. Mocht je dit zelf ook zo terug zien, wil je het ons dan laten weten? We horen het graag! 

Helaas, vandaag weer e-mails gebounced van hotmail en live adressen. Het bekende riedeltje:

Unfortunately, messages from [37.143.82.179] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150).

Dat duurt nu dus al bijna 4 maanden!

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @PV22 

Zou je dat ip adres kunnen weghalen? Dit is een openbare community.

Hallo @PV22 

Zou je dat ip adres kunnen weghalen? Dit is een openbare community.

Dat is het ip adres van de betreffende server van T-mobile die op de block list staat. Me dunkt dat jullie dat moeten weten.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @PV22 ,

Thanks voor het laten weten. Ik ben erg benieuwd naar welke instellingen je gebruikt en vooral welke poort je hebt ingesteld bij de instellingen, wij hebben immers alle lichten op groen zien gaan. Ik zie het graag, en hopelijk kunnen we via die weg een oplossing vinden! 

Reageer