Beantwoord

Geen fatsoenlijk internet

  • 30 September 2021
  • 10 reacties
  • 180 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 22 reacties

Ik heb al sinds het begin geen fatsoenlijk internet en word niet geholpen door T-Mobile.

 

De monteur is ook langs geweest maar ik word nog steeds niet verder geholpen.

 

Ook wordt er niet gereageerd op mijn topics.

icon

Beste antwoord door Lisa 8 October 2021, 15:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Een moderator zal reageren in jou eerder aangemaakte topic zodra jouw topic aan de beurt is, tot dan zul je even geduld moeten hebben.

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/al-maanden-geen-normaal-internet-333522

Een moderator zal reageren in jou eerder aangemaakte topic zodra jouw topic aan de beurt is, tot dan zul je even geduld moeten hebben.

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/al-maanden-geen-normaal-internet-333522

Geduld gaat een beetje moeilijk als ik mijn internet niet kan gebruiken en langer dan 1 dag moet wachten om een reactie te krijgen.

Reputatie 7
Badge +15

Kan ik begrijpen als je al maanden? Geen goed werkende internet hebt.

Ik ben ook gewoon een klant bij T-Mobile dus kan niet veel anders doen, hopelijk kan je morgen een reactie verwachten.

Kan ik begrijpen als je al maanden? Geen goed werkende internet hebt.

Ik ben ook gewoon een klant bij T-Mobile, hopelijk kan je morgen een reactie verwachten.

Ik denk het niet, ik hoop alleen dat ik van provider kan veranderen en mijn geld terug krijg.

Kan ik begrijpen als je al maanden? Geen goed werkende internet hebt.

Ik ben ook gewoon een klant bij T-Mobile, hopelijk kan je morgen een reactie verwachten.

Ik denk het niet, ik hoop alleen dat ik van provider kan veranderen en mijn geld terug krijg.

Als je meerdere topics opent over één en het zelfde probleem zal dit ook de snelheid niet ten goede komen. Ik zie zojuist dat @Lisa in een ander topic op je klacht/probleem heeft gereageerd, hier n.l;

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Kan ik begrijpen als je al maanden? Geen goed werkende internet hebt.

Ik ben ook gewoon een klant bij T-Mobile, hopelijk kan je morgen een reactie verwachten.

Ik denk het niet, ik hoop alleen dat ik van provider kan veranderen en mijn geld terug krijg.

Als je meerdere topics opent over één en het zelfde probleem zal dit ook de snelheid niet ten goede komen. Ik zie zojuist dat @Lisa in een ander topic op je klacht/probleem heeft gereageerd, hier n.l;

 

 

Ook de eerste reactie gezien? 😉

Ook de eerste reactie gezien? 😉

Jeps… daarom vulde ik daar ook meteen op aan dat er een reactie was geweest van een moderator :joy::wink:

Reputatie 7

Hi @Ekmel, weet dat wij jou heel graag verder willen helpen! Ik ben super blij om te zien dat @Gerrit078 en @Waqqas al hebben aangegeven dat je een reactie hebt gekregen in jouw andere topic. Ik spreek je daar graag verder, zodat we de communicatie op één en dezelfde plek houden. Ik zie dat je al in het andere topic bent teruggekomen, dus ik ga je daar verder helpen! 💪

Hi @Ekmel, weet dat wij jou heel graag verder willen helpen! Ik ben super blij om te zien dat @Gerrit078 en @Waqqas al hebben aangegeven dat je een reactie hebt gekregen in jouw andere topic. Ik spreek je daar graag verder, zodat we de communicatie op één en dezelfde plek houden. Ik zie dat je al in het andere topic bent teruggekomen, dus ik ga je daar verder helpen! 💪

 

Waneer wordt mijn probleem verholpen? Ik hoor niks meer van jullie kant.

Reputatie 7

Hi @Ekmel, ik was nog druk voor je aan het uitpluizen of ik ervoor kon zorgen dat je verbinding zou verbeteren! Zojuist heb ik je in het onderstaande topic voorzien van een reactie: 

Ik help je graag verder in dat topic!