Beantwoord

Geen internet

  • 1 February 2021
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Paar weken terug ben ik overgestapt van internet provider ziggo naar T-mobile. 25 januari zou mijn thuis internet ingaan.. dus niet, heb nog altijd geen internet, klantenservice is waardeloos, 55 minuten in de wacht staan en dan hangen ze gewoon op.. je komt gewoon niet aan de beurt,  instructie filmpje gevolgd... bij instellingen staat dat mijn modem niet actief is???????? Bij t mobile zeggen ze dat die wel actief is.. wat is wijsheid, als ik geen hulp krijg, stap ik over naar een andere provider, mijn geduld raakt langzaam op.. Ik heb nu al spijt van mijn keuze voor Tmobile.. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 February 2021, 05:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @karlpapi 

Zodra je modem werkt springt ook de status in je T-Mobile thuis account op actief.

Zou je eens een foto van het aansluitpunt kunnen plaatsen en is je modem daar met de meegeleverde grijze DSL kabel op aangesloten?

Reageer