Beantwoord

geen internet

  • 16 August 2021
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Hallo, ik heb een probleem met mijn internet thuis.  Ik heb geprobeerd de modem te resetten door de stroomkabel uit te schakelen en de modem te resetten, maar er is nog steeds geen internetverbinding.  De enige groene LED is Power.  Wat kan ik er nog aan doen?  Ik denk dat het een modemprobleem kan zijn, maar ik weet er niets van.  Help alstublieft.

icon

Beste antwoord door Boris 19 August 2021, 10:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @hannapozarska ,

Dank je wel voor je bericht en welkom op de Community! Ik heb direct met de situatie meegekeken en zie dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische klantenservice. Zij hebben gemerkt dat er een monteur bij je nodig is en hebben deze ook aangestuurd. Hulp is onderweg! Mocht je vragen hebben, laat het vooral weten. De Community zit voor je klaar! 🙌

Reputatie 7
Badge +15

Om welke modem gaat het?

Hallo @hannapozarska 

Heb je de Zyxel-T50?

Indien je ook een mediaconverter hebt weet je zeker dat je de juiste voedingsadapter gebruikt en bedoel je met reset een fabrieksreset door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Ik heb geen Zyxel. Ik heb alleen een modem en heb alles geprobeerd.

Ik heb geen Zyxel.  Ik heb alleen een modem en heb alles geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hannapozarska 

Heb je de Zyxel-T50?

Indien je ook een mediaconverter hebt weet je zeker dat je de juiste voedingsadapter gebruikt en bedoel je met reset een fabrieksreset door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Reageer