Beantwoord

Geen internet

  • 26 November 2021
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Goedemiddag,

Ik zit inmiddels al voor de derde dag op rij zonder internet, migratie van het ene glasvezelnetwerk naar de nieuwe. Ze hebben mij al afgesloten van internet terwijl de nieuwe modem pas 8 december geïnstalleerd wordt door Guidion, dus zit zonder internet/tv e.d. Gister contact gehad met de klantenservice (>30 minuten aan de lijn) en ze kunnen dit niet oplossen. Om mij tegemoet te komen is er onder andere toegezegd dat ik een voucher per mail krijg voor unlimited data via mijn mobiel om hotspots te maken. Deze heb ik tot nu toe nog steeds niet gehad en vind het nogal vervelend i.v.m. het thuiswerken wat nu niet lukt. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Boris 26 November 2021, 13:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @MichelleK91 Ik ga per direct hulp voor je zoeken. Kijk jij ondertussen even in je spam map of de voucher daar binnen is gekomen.

Hopelijk kan een moderator snel iets voor je betekenen. Ik heb het met een SOS doorgegeven maar kan geen garantie geven omdat ik niet weet hoe druk ze zijn. 

Reputatie 7

Hoi @MichelleK91 ,

Dankzij de haviksogen van @CrisTien is de SOS ook bij mij aangekomen! Erg rot om te horen dat de aansluiting met een gat kan worden geregeld. Met het bezoek van de Guidion monteur moet het helemaal goed komen en kan de verbinding zometeen supersnel bij je binnenkomen. Om je in de tussentijd te voorzien van een tijdelijke bron van internet, regel ik maar al te graag Unlimited vouchers voor je. Met deze vouchers heb je voor 7 dagen Unlimited data, waardoor een hotspot kan worden ingesteld met de telefoon. Superhandig. Je hebt zo snel mogelijk in je privéberichten staan. Mocht je verder iets nodig hebben, vragen hebben of met iets zitten; laat het vooral weten. De Community zit voor je klaar! 

@CrisTien @Boris Bedankt voor de snelle reacties (en de voucher)! Top!