Beantwoord

geen internet almere


Modem op rood, converter fon lampje brandt niet. Meer mensen last van of ben ik de enige gelukkige?

icon

Beste antwoord door DanielJ 6 August 2021, 17:27

Bekijk origineel

11 reacties

Zelf maar reactie. Lijkt probleem in wijkcentrale buenlaan te zijn. Alle aktieve providers getroffen. Zelf zit ik in 1325

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DanielJ 

Hier staat het ook vermeldt en wordt je op de hoogte gehouden van updates.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Misschien kan je de mediaconverter eens herstarten om te kijken of het al opgelost is.

Nee dus. Zoals je kunt lezen, en ik neem aan dat je dat gedaan hebt, ben ik heel specifiek over de locatie van de storing. Informatie die dus ontbreekt. Maar dat had je al gelezen toch?? En over opnieuw opstarten hoef je mij geen advies te geven. Inmiddels is de storing opgelost.

Ik zit ook in Almere 1325 maar bij mij is de storing niet opgelost. Ben ik de enige?

 

Reputatie 7
Badge +15

@bduizendstra 

Heb je de mediaconverter of indien DSL de modem al even herstart?

Misschien zijn ze nog bezig met herstel werkzaamheden

je bent niet de enige, ik heb er ook last van, gewoon klantenservice bellen en je krijgt data voor 24 uur gratis. Deze hele community is sh*t en stellen de standaard vragen die jezelf ook heb kunnen bedenken.

kan iemand mij vertellen hoelang deze storing nog gaat duren ?? het begint zeer irritant te worden..

Reputatie 7

Hi allemaal, super dat jullie direct aan de bel hebben getrokken! Ik wil graag laten weten dat dit probleem inderdaad bij ons bekend is en dat er momenteel een monteur onderweg is naar de centrale voor herstelwerkzaamheden. De problemen zijn veroorzaakt door slecht weer. Zodra ik een nieuwe update binnenkrijg, dan deel ik die hier gelijk. Ik duim dan ook dat jullie zo snel mogelijk weer online zijn @bduizendstra en @Pktjai. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 7

Hi allemaal, ik heb goed nieuws voor jullie! Ik heb te horen gekregen dat het issue inmiddels is opgelost, yay. Ervaren jullie dit zelf ook? Laat het vooral weten als je nog probleem ervaart. Voor nu wil ik jullie een heel mooi weekend wensen! 

modem herstart gedaan en probleem blijft hetzelfde.

modem reset geprobeerd en werkt ook niet.

 

🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

Reputatie 7

Hi @Pktjai, super goed dat jij dit aangeeft! Wat balen dat het bij jouniet werkte. Ik heb meteen een kijkje genomen in jouw verbinding en ik zie dat jouw verbinding er gelukkig weer picobello uit ziet. Klopt het dat jij geen problemen meer ervaart? Zo wel, dan ga ik uiteraard direct voor je aan de slag. Ik hoor het graag van je! 

Reageer