Beantwoord

geen internet contract wel ingegaan

  • 4 August 2021
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Monteur is 27-7 gekomen om internet aan te sluiten maar inplaats van aangesloten heeft die de glasvezelkabel kapotgemaakt.

29-7 heeft een ander monteur geconstateerd dat de glasvezelkabel kapot is en dat kpn moet komen.

Maar nu nog steeds geen internet maar me contract begint 27-7.

Klantenservice gebeld ja we kunnen niks aan doen.

Dus moet betalen voor een service die niet geleverd word als daar niks aan wordt gedaan dan zie ik alleen een optie me contract herroepen en naar een ander te gaan.

 

icon

Beste antwoord door eric 4 August 2021, 17:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tajjiou1 Welkom bij de community.

Wees niet bang, je gaat niet betalen voordat je service is opgeleverd. Misschien is het contract automatisch ingegaan, maar de klantenservice zal dan voor een credit zorgen.

Een moderator kan even kijken naar welke partij nu aan zet is om de verbinding te herstellen. Dat klinkt inderdaad als KPN netwerk, en dan kunnen ze je ook aangeven of dit al aangestuurd zijn. De topics worden op volgorde behandeld, dus even geduld.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Tajjiou1,

Goed dat je aan de bel trekt en sorry om te horen dat de start zo fout is gegaan! Wat betreft de huidige situatie kan ik @eric alleen maar gelijk geven. Ik zie dat wij druk bezig zijn om een monteur van KPN NetwerkNL te regelen. Sorry dat je nog niks van hen hebt gehoord, ik ga er haast achter zetten en hopelijk ontvang je snel meer contact van hen. De abonnementskosten gaan rechtgezet worden en wij gaan de glasvezellijn volledig herstellen!

Reageer