Beantwoord

geen internet en tv connectie

  • 9 July 2021
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo 

Ik heb geen internet en tv. Is er misschien een storing ik zit in omgeving Barendrecht en heb glasvezel.

Ik heb al van alles geprobeerd maar er blijft een rood lampje branden bij mijn Zylex modem.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 July 2021, 11:08

Bekijk origineel

4 reacties

 

Zie foto. Wat kan ik nog doen?

Wat ik al heb gedaan:

Alles van de stroom gehaald. Zowel modem als media converter. Modem gereset.  Dit tot een paar keer herhaald.

Schakelaars mediaconverter 3-4 omgeschakeld naar 1-6 en weer andersom

FO lampje brandt niet en rood wereldbol lampje blijft branden.

Ik heb al 2 dagen geen internet en tv, voor me thuiswerk gebruik internet van mobiel wat al zowat opraakt.

Kunt u aub de KPN NETWERK NL contacten ?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Venita1, sorry voor de late reactie. We hebben een herindeling van de Community uitgevoerd en hierdoor zijn enkele topics in het archief terechtgekomen, maar dit is inmiddels hersteld gelukkig.

Ik zie dat mijn collega's jouw case inmiddels doorgezet hebben naar de techneuten. Je kunt binnen enkele dagen een oplossing verwachten, houd ons op de hoogte alsjeblieft!

Om jouw thuiservaring ietwat gemakkelijker te maken, bied ik je graag een noodoplossing aan: ik zie dat je ook nog een mobiel abonnement hebt van T-Mobile, mocht het zo zijn dat je tijdelijk zonder Internet zit, wil ik je de optie aanbieden om gebruik te maken van een Unlimited Internet voucher voor zeven dagen - zo kun je in ieder geval nog via de mobiele hotspot online blijven op laptop en PC. Ik stuur je de voucher code per privébericht toe. SMS de code naar 2244 met jouw T-Mobile simkaart, dan ontvang je binnen enkele minuten de bevestiging per sms terug en is de bundel geactiveerd.

Reageer