Beantwoord

Geen internet Groningen 12/11

  • 12 November 2021
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 3

Update: LIJKT TE ZIJN HERSTELD.

Ik blijf benieuwd naar de oorzaak.

 

 

Vanochtend 09.00 storing tv en internet. 

Alles van de stroom gehaald en weer aan. Tv deed, internet met hick-ups.

Nu, 11.13, internet blijft instabiel. Tv werkt op dit moment.

Wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 November 2021, 12:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Merleyn, zou het kunnen dat jij last hebt gehad van de perikelen rondom Google services gisteren? Alle betrokken apps en services lagen er voor sommige gebruikers uit. Zeker wanneer je Google DNS gebruikt, kan dit voor verbindingsproblemen gezorgd hebben. Ik zie ook geen afwijkingen in de lijnmeting en kan daardoor geen conclusies trekken, sorry!

Het zou nog kunnen dat je in de nasleep beland bent van de problemen op het KPN-netwerk die tussen 9 en 10 november speelden, maar dan zou het wel erg laat tot uiting zijn gekomen. Ik heb zelden dat ik geen antwoorden kan bieden als het om verbindingsissues gaat, maar mijn vermoedens gaan uit naar één van bovenstaande opties óf een tijdelijke hiccup in jouw thuisnetwerk.

Mocht het ooit nog eens gebeuren, laat het dan direct in dit topic weten, dan pakken we het voor je op en kunnen we het tijdig signaleren!

Reputatie 3

Hai @Jason 

Dank voor je uitgebreide reactie.

Ik gebruik de DNS van cloudflare, daar zou t dus niet aan hoeven te liggen. Bovendien kreeg ik de melding dat er geen internet was en geen melding dat er een DNS probleem zou zijn.

Modem aan/uit hielp niet en tv had ook een poos geen signaal.

Wat me opviel was op allestoringen.nl er ineens een piek aan T-Mobile meldingen was.

Een volgende keer zal ik nog sneller aan de bel trekken. Dacht dat ik er vroeg bij was :-)

Reputatie 7

Hi @Merleyn, merci voor jouw terugkoppeling! Ik ben zelf ook erg benieuwd wat er bij jou speelde, maar jammer genoeg kan dit nu niet meer achterhaald worden. Yeah, je was er zeker vroeg bij. Ik ben in ieder geval super blij dat de problemen zo snel verholpen waren. Uiteraard hoop ik dat dit gelijk de laatste keer was dat dit gebeurde. Stel het gebeurt toch nog eens, dan hoop ik dat wij de oorzaak boven tafel kunnen laten komen. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan zeker weten! 😁