Hallo,
Omdat ik inmiddels al een dag zonder internet/glasvezel verbinding zit probeer ik via deze weg enige beweging te krijgen.
Gisteren heb ik melding gedaan dat de glasvezel verbinding eruit ligt. Ik heb een knipperend PON lampje en dus geen connectie meer met de buitenwereld.
Via de chat is er toegezegd dat er een monteur ingepland gaat worden en dat ik daar bericht van krijg. Hier heb ik inmiddels een tweetal keren achteraan gebeld. Beide keren is er telefonisch toegezegd dat er "spoed” aan de melding wordt toegevoegd.
Tot op heden heb ik nog geen enkele melding ontvangen van guidion om een monteur in te laten plannen. Inmiddels ben ik er wel aardig flauw van en vind ik het bijzonder vervelend dat het überhaupt meer dan 24 uur moet duren om een monteur in te plannen.
Voor mij is dit de zesde keer dit jaar dat er iets is met de verbinding en word ik als relatief nieuwe klant meer en meer ontevreden. Ik hoop dat jullie hier iets voor me kunnen betekenen. Alvast dank!
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel