Beantwoord

Geen internet (PON lampje knippert)

  • 22 September 2021
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

Sinds een aantal dagen al last van een slechte verbinding. De download snelheid werd wel gehaald (1000mbit), echter de upload snelheid schommelde tussen de 30 en 200mbit. Nu sinds vanochtend helemaal geen verbinding meer. De klantenservice kon mij ook niet verder helpen dan de modem en media converter opnieuw opstarten. Nu wordt het bij de technische dienst neergelegd en duurt het 5 dagen voor dat er naar wordt gekeken. 

 

Er wordt aangeboden om tijdelijk te internetten via een simkaart, echter is dit totaal geen oplossing. Ik kan mijn bekabelde apparatuur niet even laten verbinden met mijn telefoon. Ik ben als thuiswerkende ZZP’er enorm afhankelijk van een werkende internet verbinding. 

 

Zijn er voor nu nog andere opties wat ik kan proberen om dit zo snel mogelijk op te lossen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 September 2021, 12:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jblklnd 

Dat je sinds vanochtend geen verbinding hebt met een knipperende PON zou misschien aan Dit probleem kunnen liggen.

Het zou later op de dag weer kunnen werken en kan je voor de zekerheid ook eens een foto bijvoegen van het glasvezelaansluitpunt en Huawei ONT?