Beantwoord

Geen internet thuis sinds 13 december (!)

  • 23 January 2022
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Ik zit sinds 13 december zonder internet thuis (continue rood lampje Zyxel modem). Er is met veel moeite 2x een Guidionmonteur en 1x eentje van KPN geweest, maar het werkt nog steeds niet. Ik ben de wanhoop nabij inmiddels.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 24 January 2022, 13:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Maarten Smeding 

Gaat het om een DSL of glasvezelverbinding? Indien glasvezel wat geven de lampjes op de mediaconverter aan?

En wat zeggen de monteurs, wat is het probleem?

Monteurs hebben alle externe problemen uitgesloten (kabelkasten buiten etc). Bij uitlezen dsl punt ook alles ok. Alleen de zyxel modem kan geen werkend signaal maken sinds 13 dec. Het middelste lampje brandt sindsdien constant rood.

modemswap naar nieuwe zyxel werkt niet en vandaag Fritz geprobeerd maar ook die pakt hem niet.

nogmaals er lijken op de lijn geen fouten te zitten aldus guidion en kpn. Probleem zou bij tmobile backoffice zitten?

Sorry, het gaat om dsl verbinding

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Maarten Smeding, van harte welkom op de Community, goed dat jij hier om hulp vraagt!

Ik zie dat het vervangende modem inderdaad nog geen resultaat opgeleverd heeft. Gelukkig is de technische dienst er nu mee bezig en zullen ze het spoedig verhelpen voor je. Ook zie ik dat mijn collega je telefonisch van het eindresultaat op de hoogte brengt. 

Maak jij thuis toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je enigszins tegemoetkomen met een Unlimited Internet voucher zodat je de komende dagen onbeperkt online kunt blijven via mobiele hotspot op laptop en PC. Is dat een ideetje?

Ja heel aardig maar ik zit al aan mijn zesde code. Ik begrijp gewoon écht niet dat er niemand is bij tmobile die bedenkt dat het na 6 (!) weken misschien een idee is om deze melding eens te gaan escaleren..

Reputatie 7

Hi @Maarten Smeding, ik kan me jouw frustratie zeker voorstellen! Gelukkig heb ik je gisteren van een update voorzien via social en is de netwerkbeheerder aangestuurd. Geef je een seintje zodra er een afspraak met je is ingepland? Ik ga duimen dat dit op zeer korte termijn kan! 🤞