Beantwoord

Glas switch van T-mobile (KPN) naar T-mobile (eigen netwerk)

  • 20 October 2021
  • 8 reacties
  • 249 Bekeken

Ik ben sinds gisteren omgezet naar Glas van T-mobile zelf. 

Gideon langs geweest, allemaal top, maar helaas geen licht naar binnen, of ja het foute signaal. 

Gideon meneer netjes bij Regiefiber een ticket aangemaakt, die belt vervolgens binnen 15 min op, van meneer het probleem ligt bij T-mobile omdat ze de verkeerde glas kabel in de splitter hebben gedrukt. Dit kan T-mobile enkel zelf oplossen, omdat Regie en Gideon daar geen toegang toe hebben. 

Ik bel voor u de klantenservice op en leg een ticket voor u aan. 

Super netjes en dat allemaal op nog geen uur tijd. 

 

 

Vervolgens nix… geen update geen reactie van T-mobile. Zelf erachteraan gebeld. Word morgenvroeg voor u opgelost. Nou heden ochtend nog niets. Half tien hong ik weer aan  de telefoon, ik kan niets voor u betekenen, u moet even wachten. Half 1 s'middags, meneer ik ga gelijk de back office voor u bellen. Tien minuten later, meneer mijn collega pakt het direct op binnen een half uur. 

 

Half zes s’middags, nog geen internet, ik bel weer met de klanten service. Ja meneer ik kan niets meer voor u doen, de back office is dicht. Geen piket dienst schijnbaar daar bij T-mobile. 

 

Nu zit ik dus zonder internet, moet thuis werken, kan dus niet werken. Lekker T-mobile, iets nieuws aanbieden. Er een potje van maken en vervolgens dikke vinger, heb maar geduld. 

 

En aan die vouchers heb ik niets. want ik heb onbeperkt abbo bij jullie. 

 

Schijnbaar is het geen probleem om op een dinsdag om 11 uur in de ochtend een glas draadje om te gooien bij de centrale, maar een splitter correct aansluiten ho maar, en als dit word geconstateerd… Nou meneer u moet wel 5 dagen wachten voor dit is opgelost. 

 

Nou lekker dan…. Hopelijk kan ik via de community er een vuurtje onder gooien. Er zijn geen active storingen gemeld zo te zien!

Hier is een storing, los het op!!!!!

icon

Beste antwoord door Ralph Kok 22 October 2021, 10:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Lees hier, dit is dus niet gebeurd aan mijn kant

update, 

 

Er is met KPN geschakeld, die kunnen niets doen. 

Nu proberen ze me weer een Guidion afspraak door me keel te duwen die pas 2 November kan. 

En je kan er niets aan veranderen. Wat een waardeloze dienst. Waarom in godsnaam je eigen Glas netwerk leggen als dit de manier is hoe fouten worden opgelost. 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Ralph Kok,

Ik zit in een eenzelfde schuitje. Ook hier knalt de verbinding er geregeld uit sinds de overstap naar het ‘eigen’ glad van T-Mobile. Vanmorgen weer zonder gezeten. Er is een oplossing, maar de implementatie daarvan kost tijd en is in volle gang. Zie ook het andere topic dat je al aanhaalt. Dat helpt natuurlijk voor nu niets. Een unlimited voucher kan wel iets helpen, omdat daar geen beperking zit van 8GB per dag. Scheelt weer bijladen van extra Gb. Handig als je veel meetings via video hebt.

Heb je de afspraak voor 2 november gemaakt? Er kunnen daarnaast nog 2 dingen gedaan worden;

  • Een moderator kan kijken of er iets aan de datum gedaan kan worden. Dat is natuurlijk nooit een garantie, maar soms helpt het om het eea te versnellen.
  • Je kunt zelf bellen - dagelijks - terugbellen. Het gebeurt geregeld dat er een afspraak uit valt en dat er een mogelijkheid ontstaat. Niet de meest klantvriendelijke oplossing, maar het kan helpen.

Ik hoop - als mede-user - dat je snel weer internet hebt. Weet helaas uit ervaring hoe het is als het dagenlang eruit ligt en je op huis aangewezen bent voor werk. En hoop van ganze harte dat de door T-Mobile geboden oplossing daadwerkelijk gaat helpen om de downtime op GPON ODF te verminderen.

@TAVL .

 

Bedankt voor je reactie, 

 

  • Afspraak staat, Guidion direct gebeld om te kijken of we iets kunnen regelen. 
  • Die voucher is voor 4G, dat is niet genoeg. Ik heb mijn 5G echt nodig qua stabiliteit en krachtigere snelheden. 
  • Die 8Gb cap is inderdaad vervelend. 
Reputatie 7
Badge +1

Dat is ook de reden dat ik voorlopig nog op het wel goed werkende WBA blijf zitten wel met max. 100mb/s  maar altijd beter dan een slecht werkend 1000mb/s netwerk hoe aantrekkelijk dat ook is.

Dat is ook de reden dat ik voorlopig nog op het wel goed werkende WBA blijf zitten wel met max. 100mb/s  maar altijd beter dan een slecht werkend 1000mb/s netwerk hoe aantrekkelijk dat ook is.

Ik baal er dus nu enorm van dat ik van mijn 500MBit af ben gezet voor dit soort gezeik en malafiede praktijken. 

Reputatie 4

Jep GPON met verhuizingen vanaf WBA is draaaaaamaaaaa!!!

Nou back online! 

 

Ze hadden de Tmobile kabel heel handig vergeten er in te steken toen ze de KPN eruit trokken. 

 

Beetje vaag allemaal, maar het is opgelost.