Beantwoord

Glasvezel internet (specifiek upload) werkt niet?

  • 2 November 2021
  • 37 reacties
  • 702 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 23 reacties

Sinds vanmorgen werkt mijn internet (glasvezel via T-Mobile Thuis) niet meer goed. T-Mobile stuurt binnen een week een monteur, maar zijn hier wellicht mensen met ideeën om het zelf (eerder) op te kunnen lossen? Een week zonder internet is namelijk erg lang, thuiswerkend in 2021 :persevere:

  • Ik zit op het ODF-netwerk (1Gbps) in Gelderland
  • De Huawei mediaconverter is in orde (PON-lampje brandt groen, LOS-lampje brandt niet)
  • Het Zyxel-modem zegt ook dat het in orde is (wereldbol-lampje brandt groen)
  • De mediaconverter en het modem zijn meermaals herstart, in de juiste volgorde
  • De T-Mobile klantenservice krijgt geen verbinding met het modem en kan dus niets diagnosticeren
  • Bij een ping heeft de helft van de packets een timeout (de rest komt na 6 ms netjes terug)
  • De Speedtest-app werkt (na een aantal keer proberen), de download is in orde (940 Mbps), maar de upload blijft op 0 steken
  • Dit speelt sinds vanmorgen tussen 8 en 9 (o.b.v. e-mail van Synology dat mijn NAS onbereikbaar werd)
  • Eerst gaf het Zyxel-modem overigens een rood wereldbol-lampje (en was er dus helemaal geen verbinding), maar na een tijdje wachten en modem af en toe herstarten is ’ie nu dus groen
icon

Beste antwoord door JNTHN 26 November 2021, 21:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

37 reacties

@Jason Dank!

Is er nu nog een nieuw modem (met of zonder monteur) onderweg? Dat is wat mij betreft niet nodig, gezien alles nu goed werkt en ik ook niet het idee heb dat het modem zelf problemen veroorzaakt.

Reputatie 7

Haal alle kan kabels uit de lan (gele poorten) van de Zyxel en kijk of de wifi dan wel werkt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JNTHN 

Wanneer er door de switch in de PoP een verkeerde ONT wordt gedetecteerd dan kan je verbinding traag werken of juist helemaal niet totdat deze foute ONT wordt verwijderd door de klant. Dit zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn.

Kan je ook eens een foto plaatsen van je FTU en Huawei ONT om te kijken of de juiste patchkabel er tussen is gebruikt.

Reputatie 7
Badge +15

@JNTHN 

Op de switch in de PoP heb je maximaal 32 aansluiting, als een klant aangesloten op diezelfde switch nog een andere mediaconverter aangesloten heeft oid dan kan dat ook impact hebben op de verbinding van andere klanten.

Hi @JNTHN, merci voor jouw heldere topic!

Dank voor je vriendelijke reactie!

Wat balen dat je momenteel offline bent, want vooral in deze tijd is dat inderdaad zeker niet prettig. Ik heb gelijk een kijkje genomen in je profiel om te zien wat ik voor je kan betekenen. Tof om te zien hoe jij in dit topic ook al te hulp wordt geschoten. Ik heb meteen één van mijn collega's van de technische dienst aan de mouw getrokken met de vraag of hij hierbij kan helpen, zodat jij hopelijk zo snel mogelijk weer een verbinding hebt die up and running is. Ik verwacht hier jammer genoeg wel pas na het weekend een reactie op, excuses hiervoor!

Via een ander forum heb ik inmiddels via-via begrepen dat het het bekende GPON-probleem is, en dat een buur ergens een verkeerde NT aangesloten heeft. Diegene zou niet (telefonisch) bereikbaar zijn, dus die kan ook niet gevraagd worden het apparaat af te koppelen.

Ik moet wel zeggen dat het jammer is hoe lastig het is om contact te krijgen over dit soort dingen. De telefonische helpdesk kan eigenlijk nergens mee helpen (anders dan modems herstarten), en jouw reactie hier komt ook pas na 3 werkdagen. Ik begrijp dat jij hier niets aan kunt doen en stel je (re)actie desalniettemin op prijs, maar ik kan niet anders concluderen dan dat T-Mobile teveel bezuinigt op (klanten)service. We zijn inmiddels 4 hele werkdagen verder sinds mijn eerste belletje naar jullie, zonder dat er officieel iets bekend is over het probleem (laat staan een oplossing).

Ik wil je in ieder geval laten weten dat ik heel erg graag in oplossingen probeer te denken en ik heb dan ook meteen gekeken of jij een T-Mobile mobiel abonnement hebt. Ik stuur je namelijk met liefde een unlimited data voucher jouw kant op, om deze periode te overbruggen. Met deze voucher kun jij namelijk een hotspot maken van je mobiel en heb je toch nog onbeperkt internet. Is er toevallig iemand in jouw huishouden met een T-Mobile of Tele2 abbonement? Want dan stuur ik er direct eentje jouw kant op. Voor nu vraag ik dus nog heel even om je geduld, omdat ik graag na het weekend gelijk weer verder wil kijken hoe ik dit zo snel mogelijk bij je kan fixen! 💪

Nee, we hebben (nog) geen T-Mobile of Tele2 hier thuis.

Ik kijk uit naar de reactie van de technische dienst na het weekend.

Reputatie 7

Hoi @JNTHN,

Ik begrijp dat vanuit onze technische dienst dat de lijn van jou als hersteld is gezien en dat de verbinding momenteel stabiel is na het bezoek van een monteur van de netwerkbeheerder. Ervaar jij hetzelfde verhaal aan jouw kant? Ik hoop het van harte! 

Reputatie 7

Hi @Dountill, ik baal er echt ontzettend van dat hier geen reactie op is gekomen! Excuses hiervoor, want dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik weet niet hoe hier geen reactie op is gekomen, dus ik ga gelijk voor je aan de slag om je hierbij te helpen. Jouw eerdere privébericht heb ik daarentegen wel in goede orde ontvangen en op basis daarvan de volgende informatie bij je opgevraagd. Sorry dat hier geen reactie meer op is gekomen! Zou je nog één keer deze punten bij langs kunnen gaan, zodat alle informatie compleet is en een onderzoek gestart kan worden? 

Ik zie inderdaad achter de schermen dat mijn collega's een tijd terug ook voor je aan de slag zijn gegaan met de speedtests die jij toen had meegestuurd, maar dat er werd gezegd dat dit prima resultaten waren. Ik ben het met je eens dat deze resultaten te laag zijn en wil daarom dan ook heel graag het onderzoek heropenen met nieuwe resultaten en dit goed voor je in de gaten houden. Als je de onderstaande punten nog eens bij langs kan gaan, dan zou dat echt super zijn en kan ik actie voor je ondernemen. Als de testen niet aan onderstaande eisen voldoen, kunnen we geen onderzoek starten:

- Ga via een browser naar www.speedtest.net/apps en download de app voor het device waarop je de speedtest wil uitvoeren
- De computer of laptop dient bekabeld te zijn aangesloten, een speedtest van een TV of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken
- Voer de speedtest uit. Voor een goed beeld is het het beste om op verschillende doelservers te testen. Onder de grote GA knop kun je een server kiezen. Is de snelheid ver onder wat het zou moeten zijn? Voer dan nogmaals een speedtest uit op hetzelfde device met minimaal vijf minuten tussen de speedtests.
- Maak minimaal twee screenshots, van speedtesten op verschillende doelservers
- Maak een screenshot van het taakbeheer (Task Manager, op Windows) of activiteitenmonitor (Activity Monitor op iOS): In Windows vind je deze door op CTRL+ALT+DEL te drukken; kies voor meer details als deze niet direct zichtbaar zijn In Apple MacOS kan je zoeken op "Activity Monitor" vanuit het Spotlight zoekvenster - Maak een screenshot van de IPconfiguratie: Windows: Via de zoekfunctie onder sneltoets “Windows + R", typ in: ‘’cmd’’ en druk op enter (of zoek naar Opdrachtprompt/Command Prompt in het Startmenu). Typ na het openen in: ipconfig/all en druk op Enter Apple MacOS: Via de Finder of het Spotlight zoekvenster de Terminal app openen. Typ in: /sbin/ifconfig en druk op enter. Dit geeft alle verbindingen weer die het device op dat moment heeft.

Wil je mij de screenshots in één keer toesturen en ervoor zorgen dat bovenstaande punten worden gevolgd? Ik zie ze graag tegemoet en houd je dan op de hoogte van het onderzoek. Zo hoef jij er zelf niet achteraan en deel ik alle beschikbare updates met je. 

Weet dat ik dit topic op mijn naam blijf houden, zodat het niet weer kan gebeuren dat jouw reactie tussen wal en schip belandt. Nogmaals excuses hiervoor. Ik wil je hier heel graag bij verder helpen! ❤

Ik heb exact hetzelfde probleem. Telefonische support geeft aan niks te kunnen doen omdat ik een eigen router in gebruik heb. Helaas werkt de orginele router niet meer en dien ik nu eerst te wachten op een nieuwe.

 

De reden dat ik in dit topic reageer is omdat ik ook in provincie Gelderland zit en rond dezelfde periode precies dezelfde problemen heb gekregen. 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Telefonische support geeft aan niks te kunnen doen omdat ik een eigen router in gebruik heb. Helaas werkt de orginele router niet meer en dien ik nu eerst te wachten op een nieuwe.

 

De reden dat ik in dit topic reageer is omdat ik ook in provincie Gelderland zit en rond dezelfde periode precies dezelfde problemen heb gekregen. 

Interessant! Ik heb je een privébericht gestuurd om postcodes uit te wisselen, wellicht is het iets lokaals :-)

@Boris Nee, de verbinding werkt nog niet. Op de router (Zyxel) brandt een rood lampje bij de wereldbol. Ik heb de mediaconverter (Huawei) en router (Zyxel) al eens herstart.

Kan de technische dienst niet even (telefonisch) contact opnemen om de situatie door te lopen en bespreken?

Ik heb exact hetzelfde probleem. Telefonische support geeft aan niks te kunnen doen omdat ik een eigen router in gebruik heb. Helaas werkt de orginele router niet meer en dien ik nu eerst te wachten op een nieuwe.

 

De reden dat ik in dit topic reageer is omdat ik ook in provincie Gelderland zit en rond dezelfde periode precies dezelfde problemen heb gekregen. 

Interessant! Ik heb je een privébericht gestuurd om postcodes uit te wisselen, wellicht is het iets lokaals :-)

(Helaas) Vastgesteld dat dit niet het geval is. Toch vind ik de gelijkenissen haast iets te treffend voor toeval. Misschien doet het iemand van T-Mobile zelf een idee van het probleem geven.

Hi @Dountill, ik baal er echt ontzettend van dat hier geen reactie op is gekomen! Excuses hiervoor, want dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik weet niet hoe hier geen reactie op is gekomen, dus ik ga gelijk voor je aan de slag om je hierbij te helpen. Jouw eerdere privébericht heb ik daarentegen wel in goede orde ontvangen en op basis daarvan de volgende informatie bij je opgevraagd. Sorry dat hier geen reactie meer op is gekomen! Zou je nog één keer deze punten bij langs kunnen gaan, zodat alle informatie compleet is en een onderzoek gestart kan worden? 

Ik zie inderdaad achter de schermen dat mijn collega's een tijd terug ook voor je aan de slag zijn gegaan met de speedtests die jij toen had meegestuurd, maar dat er werd gezegd dat dit prima resultaten waren. Ik ben het met je eens dat deze resultaten te laag zijn en wil daarom dan ook heel graag het onderzoek heropenen met nieuwe resultaten en dit goed voor je in de gaten houden. Als je de onderstaande punten nog eens bij langs kan gaan, dan zou dat echt super zijn en kan ik actie voor je ondernemen. Als de testen niet aan onderstaande eisen voldoen, kunnen we geen onderzoek starten:

- Ga via een browser naar www.speedtest.net/apps en download de app voor het device waarop je de speedtest wil uitvoeren
- De computer of laptop dient bekabeld te zijn aangesloten, een speedtest van een TV of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken
- Voer de speedtest uit. Voor een goed beeld is het het beste om op verschillende doelservers te testen. Onder de grote GA knop kun je een server kiezen. Is de snelheid ver onder wat het zou moeten zijn? Voer dan nogmaals een speedtest uit op hetzelfde device met minimaal vijf minuten tussen de speedtests.
- Maak minimaal twee screenshots, van speedtesten op verschillende doelservers
- Maak een screenshot van het taakbeheer (Task Manager, op Windows) of activiteitenmonitor (Activity Monitor op iOS): In Windows vind je deze door op CTRL+ALT+DEL te drukken; kies voor meer details als deze niet direct zichtbaar zijn In Apple MacOS kan je zoeken op "Activity Monitor" vanuit het Spotlight zoekvenster - Maak een screenshot van de IPconfiguratie: Windows: Via de zoekfunctie onder sneltoets “Windows + R", typ in: ‘’cmd’’ en druk op enter (of zoek naar Opdrachtprompt/Command Prompt in het Startmenu). Typ na het openen in: ipconfig/all en druk op Enter Apple MacOS: Via de Finder of het Spotlight zoekvenster de Terminal app openen. Typ in: /sbin/ifconfig en druk op enter. Dit geeft alle verbindingen weer die het device op dat moment heeft.

Wil je mij de screenshots in één keer toesturen en ervoor zorgen dat bovenstaande punten worden gevolgd? Ik zie ze graag tegemoet en houd je dan op de hoogte van het onderzoek. Zo hoef jij er zelf niet achteraan en deel ik alle beschikbare updates met je. 

Weet dat ik dit topic op mijn naam blijf houden, zodat het niet weer kan gebeuren dat jouw reactie tussen wal en schip belandt. Nogmaals excuses hiervoor. Ik wil je hier heel graag bij verder helpen! ❤

Ik ga niet weer aan de slag met al deze punten. Ik heb dit al eerder opgestuurd, zoals je ook aan geeft, maar in het telefonisch contact dat ik daarna met T-Mobile had kreeg ik te horen dat de technische dienst dit prima resultaten vond.

Toen ik daarna heb aangegeven dat ik het hier niet mee eens was, gaf de medewerkster aan de telefoon aan dat ze het terug zou leggen bij de technische dienst.

Ondertussen zal de case wel gewoon als zodanig afgesloten zijn, maar volgens mij ligt de bal niet bij mij.

Kaart dit probleem nu a.u.b. (nogmaals) hoger op aan en laat T-Mobile beginnen met het opschalen van capaciteit. Ik kan wel printscreens blijven maken, maar daar wordt het echt niet beter op als ik daarna toch retour krijg dat de technische dienst de resultaten prima bevind.

Nogmaals. Telefonisch heb ik heel duidelijk aangegeven dat het onderzoek wat mij betreft niet gesloten kan worden, omdat ik de resultaten niet binnen schappelijke marges vond vallen.

Inmiddels telefonisch contact gehad over het feit dat het probleem nog steeds niet verholpen is, maar de ticket wel gesloten was. Ik hoop dat het nu toch echt opgelost kan worden… Inmiddels al 20 dagen problemen.

Reputatie 7
Badge +16

@JNTHN Bedankt voor jouw update en herstelmelding! De e-mail die vanuit de technische dienst verstuurd is op 25 november aangaande het opgeloste probleem, betrof het vervangen van het modem omdat de lijn weer inactief werd. Ik vind het persoonlijk niet heel handig dat we dit op die wijze aanpakken want zo geven we jou de impressie dat het aangemelde issue met betrekking tot jouw offline-verbinding hersteld zou zijn. Sorry hiervoor, dat is niet onze intentie geweest.

Uiteindelijk heel prettig dat jij een dag later toch weer verbinding kon maken. Ik zie in de lijnmeting dat je op één enkele hiccup na (op 27 november vlak voor het middaguur) geen enkel moment meer offline bent geweest. 

De compensatie maak ik direct aan, deze zal verrekend worden met een volgende factuur - waarschijnlijk de factuur van december óf januari. De € 10 eigengemaakte kosten die jullie hebben besteed aan de aanschaf van een prepaid simkaart, zal ik tevens vergoeden. Dit wordt dan opgeteld bij de periode zonder verbinding. Het bedrag wordt daarmee in één keer gecompenseerd.

Mocht je ooit nog ergens tegenaan lopen, laat het ons alsjeblieft weten in dit topic. Dan beloof ik dat één van ons zich direct ontfermd over de situatie - met inachtneming van de reactietijd van 24 tot maximaal 48 uur (tenzij het 's weekends is, dan reageren we maandag).

Ik denk dat de volgende toevoeging een hele waardevolle kan zijn voor ons/het probleem:

 

Aangezien @Lisa mij in het volgende topic

vraagt om de verdere communicatie voor mijn case ook hier verder voort te zetten, zal ik mijn update ook even delen. 

De downloadsnelheid is reeds hersteld en de stappen die ik vervolgens onder https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/glasvezel-internet-specifiek-upload-werkt-niet-335482?postid=1636196#post1636196 deze reactie kreeg, zijn ook uitgevoerd.

Inmiddels heb ik via de mail helaas geen reactie mogen verkrijgen. Wel ben ik 2 keer teruggebeld, waarbij het eerste telefoontje een medewerker was die nogmaals mij er op attendeerde dat ik in de mail meer resultaten moest delen. Dit heb ik ook uitgevoerd.

Het laatste telefoontje was van de week. De medewerkster gaf aan dat de technische dienst op basis van mijn testresultaten had bevonden dat de resultaten naar behoren en voldoende waren en het daarmee opgelost was.

Ik heb aangegeven dat ik een upload van 500Mbps zeker niet laag vind (zelfs niet meer dan 390Mbps op moment van schrijven), maar het is niet waarmee er geadverteerd wordt en daarmee dus ook niet voldoende.

Daarbij kreeg ik van de medewerkster te horen dat ze het ging terugkoppelen, maar niet goed kon aangeven wanneer en of er wat mee gedaan zou worden. Waardeloos, maar we blijven vol houden.

PS. Ondertussen gisteren ook een brief ontvangen van T-Mobile dat de oude router retour gestuurd dient te worden, omdat er anders kosten voor in rekening gebracht gaan worden.

Ik heb aan de telefoon duidelijk aangegeven dat de oude hardware niet meer werkt en reeds niet meer aanwezig is. Ik had de nieuwe router überhaupt niet hoeven hebben, maar diende deze aan te nemen omdat jullie anders niks konden uitlezen.

Na 25 dagen (!) zonder internet gezeten te hebben lijkt de verbinding het nu weer te doen. Ik vind het ongelooflijk hoeveel moeite dit van onze kant heeft moeten kosten, en hoeveel fouten er gemaakt zijn. Maar laat ik er maar over ophouden en weer van de snelle verbinding genieten, nu het kan…

Graag zie ik nog wel dat de compensatie voor deze 25 dagen in orde wordt gemaakt. Daarbij de opmerking dat we ook €10 aan kosten gemaakt hebben voor een T-Mobile sim, en dat we de eerste week flink wat gigabytes van ons mobiele abonnement (bij een andere provider) hebben moeten verbruiken.

Onvoorstelbaar:

Vandaag, 17 dagen na het ontstaan van het GPON-probleem, is hier eindelijk een monteur van Guidion. Wat blijkt nu: hij kan verder ook niks doen, en gaat het doorzetten naar de netwerkbeheerder (KPN). Die zouden het binnen 2 tot 5 werkdagen moeten komen oplossen.

Waarom heeft T-Mobile dit niet direct doorgezet, aangezien de technische dienst al geconcludeerd had wat het probleem was?

Waardeloos!

Ik heb inmiddels bevestiging dat het inderdaad gaat om het bekende GPON-probleem. Nu wachten tot T-Mobile contact kan krijgen met de verstorende buur in kwestie…

Ik heb inmiddels bevestiging dat het inderdaad gaat om het bekende GPON-probleem. Nu wachten tot T-Mobile contact kan krijgen met de verstorende buur in kwestie…

Hoe heb je dit bevestigd gekregen? Het blijft bij mij erg stil.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JNTHN, bedankt voor je update! 

Een portswitch was nodig om uit te sluiten dat het niet om dat issue ging, als we dat niet gedaan hadden en jij bleef geen verbinding hebben en het ligt niet aan een verstorende NT, dan zijn we nog verder van huis. Dat betekent natuurlijk niet dat het zolang moet duren, sorry daarvoor. Ik heb de techneuten aan de mouw getrokken en aangegeven waar het aan ligt. Ik zie dat de Klantenservice dit ook doorgegeven heeft, nu wordt het definitief aangepakt. Ik verwacht dat je uiterlijk morgen weer online bent.

Zodra er een antwoord is, hoor je het meteen! 

Reputatie 7

Hi @JNTHN, thanks voor jouw terugkoppeling! Zoals beloofd heb ik vandaag weer contact gezocht met mijn collega van de technische dienst en dit issue staat bij ons op de radar. Jouw issue valt inderdaad onder het welbekende GPON issue en is gesignaleerd door mijn collega. Momenteel kan ik jammer genoeg niet het proces verder voor je versnellen, maar wij doen ons uiterste best om dit echt zo snel mogelijk voor je te fixen. Mijn advies is voor nu om naar Guidion te bellen om te vragen of de afspraak eventueel verder naar voren kan worden gehaald. Jij kunt hen via 088 - 200 0151 vandaag tot 21.00 uur telefonisch bereiken. Ik hoop dat op deze manier jouw issue nóg sneller is opgelost! 

Ik kan me jouw gevoel voorstellen en baal er ook van dat ik jou niet vandaag heb kunnen verblijden met het nieuws dat dit issue is opgelost. Nogmaals mijn excuses dat jij dit probleem ervaart. Wanneer jij aan Guidion aangeeft dat je in elk tijdslot beschikbaar bent, hoop ik dat je daardoor eerder aan de beurt kan komen en heel snel weer van een top verbinding kunt genieten! 🤞

 

Aangezien @Lisa mij in het volgende topic

vraagt om de verdere communicatie voor mijn case ook hier verder voort te zetten, zal ik mijn update ook even delen. 

De downloadsnelheid is reeds hersteld en de stappen die ik vervolgens onder https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/glasvezel-internet-specifiek-upload-werkt-niet-335482?postid=1636196#post1636196 deze reactie kreeg, zijn ook uitgevoerd.

Inmiddels heb ik via de mail helaas geen reactie mogen verkrijgen. Wel ben ik 2 keer teruggebeld, waarbij het eerste telefoontje een medewerker was die nogmaals mij er op attendeerde dat ik in de mail meer resultaten moest delen. Dit heb ik ook uitgevoerd.

Het laatste telefoontje was van de week. De medewerkster gaf aan dat de technische dienst op basis van mijn testresultaten had bevonden dat de resultaten naar behoren en voldoende waren en het daarmee opgelost was.

Ik heb aangegeven dat ik een upload van 500Mbps zeker niet laag vind (zelfs niet meer dan 390Mbps op moment van schrijven), maar het is niet waarmee er geadverteerd wordt en daarmee dus ook niet voldoende.

Daarbij kreeg ik van de medewerkster te horen dat ze het ging terugkoppelen, maar niet goed kon aangeven wanneer en of er wat mee gedaan zou worden. Waardeloos, maar we blijven vol houden.

PS. Ondertussen gisteren ook een brief ontvangen van T-Mobile dat de oude router retour gestuurd dient te worden, omdat er anders kosten voor in rekening gebracht gaan worden.

Ik heb aan de telefoon duidelijk aangegeven dat de oude hardware niet meer werkt en reeds niet meer aanwezig is. Ik had de nieuwe router überhaupt niet hoeven hebben, maar diende deze aan te nemen omdat jullie anders niks konden uitlezen.

Ondertussen een maand verder en nog steeds geen reactie. Het ergste vind ik nog dat de helpdesk vraagt de tijd te nemen om te reageren, maar dat er gewoon NIKS op je opmerkingen terug komt. 

Verder komt de verbinding qua praktijk niet eens in de buurt van wat er geboden wordt.

 

Overigens, het mobiele contact waarover ik hierboven schreef is ook niet meer hersteld. Hoewel aangegeven was dat het teruggelegd zou worden bij de technische dienst, heb ik hier niks meer van gehoord. Ook het privébericht naar @Lisa van 2 maanden geleden heeft geen reactie (privé) opgeleverd.

Dat de dienst zelf niet volledig op orde is kan ik wel begrip voor hebben, maar de manier waarop er gehandeld wordt naar klanten (of het gebrek daar van) is werkelijk onbegrijpelijk!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JNTHN, wanneer ik het uitstaande onderzoek bekijk, zie ik dat de netbeheerder zojuist heeft aangegeven uiterlijk vanmiddag rond 17:00 werkzaamheden te verrichten op de lijn. Het kan zijn dat jij hier pas achteraf over geïnformeerd wordt. Niet alle zogeheten infra-monteurs hoeven thuis langs te komen en doen vaak hun werk in de wijkcentrale. Houd ons op de hoogte in dit topic alsjeblieft.

Zojuist ontving ik voor de derde keer een automatisch mailtje dat het ticket gesloten is omdat het probleem opgelost zou zijn. Opnieuw is dit niet het geval, want de verbinding werkt nog niet.

Weer heb ik de klantenservice gebeld, moeten wachten, en is het ticket weer geopend.

Ik vind het echt ongelooflijk. Ik moet er continu achteraan zitten, heb al uren aan de telefoon gehangen met jullie klantenservice (en wachtbandje), en na bijna 4 weken is er nog geen enkele voortgang. Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat er spoedig een oplossing volgt.