Beantwoord

GPON alleen als er geen koperenlijn ligt

  • 30 April 2021
  • 1 reactie
  • 339 Bekeken

Ik vind het uitermate triest dat GPON alleen wordt aangeboden als er geen koperenlijn ligt. Eerst van 500Mbits naar 100Mbits en vervolgens dus helemaal geen glasvezel aanbieden onder het mom dat GPON niet wordt ondersteund.

Wat een goedkope B-merk tactiek lijkt de Lidl wel waar je een appelflap kan kopen die prop vol zit met synthetische aroma's zoals appel en boter smaken die bij de eerste bite in gruzelementen uiteenvalt. Ik vind het schandalig dat T-Mobile klanten voorhoudt dat GPON het roet in het eten gooit waardoor men geen glasvezel kan leveren. Maar vervolgens wel woningen [nieuwbouw] waar geen koperenlijn ligt voorziet van glasvezel over GPON. Eerst was het verhaal dat KPN te veel vraagt voor WBA en vervolgens de fout te leggen bij GPON.

Ik voel me echt gepakt had niet verwacht dat ze de 100Mbit WBA helemaal zouden schrappen, maar dit was te voorzien gelet dat ze dit eerder al hadden gedaan met de 500Mbits en dan claimen dat KPN Wholesales te veel geld vraagt waardoor het niet rendabel voor hen is.

Julie worden bedankt!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 April 2021, 10:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @gotsmacked, welkom op de Community!

Omdat er al gereageerd wordt in jouw andere topic, pakken we het daar verder op. Graag wil ik je verzoeken om de volgende keer het bij maximaal één topic te houden met hetzelfde onderwerp. Zo behouden we het overzicht en kunnen we je nóg sneller helpen, thanks! 😄

Dit topic zal ik nu sluiten.

Je andere topic: