Beantwoord

Heel langzaam internet van T-Mobile Thuis

  • 25 March 2017
  • 1 reactie
  • 464 Bekeken

Hallo
Vanaf woesdag ben ik klant van t mobile thuis en vanaf die dag heb ik een langzaam internet max snelheid is 10kb/s
De monteur heeft 2 internet moden geprobeerd maar de probleem blijft.
Dus servies afdeling gebeld op woesdag en ze zoude onderzoeken waar het fout .
Vrijdag had ik een telefoon van t mobile mijn internet werk ik moest alleen mode uitzetten en aanzetten maar de probleem blijft nog steeds en nu zijn ze verder aan het onderzoeken waar is het fout .
Ik ben zeeer ontevreden over deze probleem.
Ik heb een glasvezel 50 mb
Mijn vraag is of jullie kunnen mijn helpen
icon

Beste antwoord door MichelD4 25 March 2017, 11:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Beste Sebastiaan,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Om te beginnen begrijp ik heel goed, dat je baalt van het feit dat je een trage internetverbinding (10 kb/s) thuis hebt, terwijl je een downloadsnelheid zou moeten hebben van 50 MB/s (via glasvezel).
Gelukkig zijn de medewerkers van de technische afdeling inmiddels al bezig, om dit vervelend probleem zo gauw mogelijk voor je op te lossen, al kan dit wel enkele dagen in beslag nemen.
Waarmee ik wil aangeven, dat je inmiddels al geholpen wordt, en je dus even geduld zou moeten opbrengen totdat je weer gebeld wordt door een medewerker van de technische afdeling.
Ze zijn het aan het onderzoeken voor je, en dat kost helaas wat tijd.

Op dit moment kunnen wij jouw niet direct verder helpen op het forum, aangezien het probleem al bekend is bij T-Mobile Thuis, en zei daar inmiddels al mee bezig zijn.
Wacht dus rustig totdat ze jouw weer benaderen, met de oplossing van dit probleem.
Hou eveneens je mailbox in de gaten, want je zou ook antwoord kunnen krijgen via de email.

Heb je na een aantal dagen nog niets gehoord, dan kun je altijd voor de status bellen met de klantenservice van T-Mobile Thuis.
Te bereiken via telefoonnummer: 0800 - 0092

Hoop je hiermee voor nu geholpen te hebben.

Reageer