Beantwoord

Hoge latency

  • 6 July 2021
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

De laatste 14 dagen heb ik last van onwijs hoge latency wat normaal gesproken ~10 was is nu 100+ 
Ik heb jullie klanten service gebeld echter kon niemand mij verder tot dienst zijn omdat de kennis niet in huis is hier voor. 

 

Het netwerk heeft altijd goed gewerkt tot de laatste twee weken. 

Dit probleem is bekabeld en op de WiFi zowel laptop telefoon en kabel geeft het zelfde resultaat. 

De router is herstart en gereset kabels eigen hardware nagelopen. 

 

Ik hoop spoedig geholpen te worden met dit probleem. 

icon

Beste antwoord door Boris 13 July 2021, 09:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @liamvaneekelen ,

Dank je wel voor je bericht aan de Community en goed dat je bij ons aan de bel trekt! Het probleem waar je tegenaan loopt, is bij ons bekend. Ik heb daarom direct jouw gegevens toegevoegd aan het onderzoek wat hiervoor loopt. We hopen je zo snel mogelijk van een permanente oplossing te kunnen voorzien. We houden je op de hoogte! Mocht je vragen hebben in de tussentijd, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar! 

Hi @Boris 

 

dank voor je bericht en het melden van het probleem.

is er een pagina waar ik de huidige status kan volgen ven het probleem ?

 

Reputatie 7

Hi @liamvaneekelen ,

Ik zal je via deze weg op de hoogte houden en een update geven wanneer mogelijk. We houden contact! 

Reputatie 7

Hi @liamvaneekelen ,

Een update vanaf onze kant; vanuit het onderzoeksteam wordt aangegeven dat er wijzigingen zijn doorgevoerd in het netwerk en dat de problemen zijn opgelost. Ik ben erg benieuwd of dit ook voor jou geldt. Wil je het ons laten weten? De Community zit voor je klaar!

Hi @Boris 

Ik zal het netwerk in de gaten houden.

Gisteren geen problemen gehad.

dank je wel voor de info

Reageer