Beantwoord

Hoge ping in piekuren

  • 22 December 2019
  • 10 reacties
  • 1641 Bekeken

een goedemiddag…

ik wil t-mobile in gebreken stellen ivm ik altijd in weekenden en avonden niet kan gamen

als ik op dat moment een cmd opstart en tracert t-mobile.nl dan heb ik 70% packetloss…

en als ik ping naar t-mobile.nl is die constant timed out

na 10 uur/half 11 is dit weer goed

dit heeft waarschijnlijk te maken met de dtag zoals ik lees op andere forums

dit vind ik geen stijl want dit zijn juist de diensten waar ik voor betaal en het enige waar ik internet thuis voor nodig heb

op dit moment werkt het internet gewoon waardeloos en kan ik atm ook niet gamen terwijl ik gewoon 700mb/s up en down heb

ik heb al nieuwe provider aangevraagd en wil deze zsm opzeggen

ik ben zelf isp monteur geweest en heb alles al uit gesloten en informatie hierover gevonden op dit forum en zal ze hier even posten als je nog denkt dat ik niet direct kan overstappen….
https://radar.avrotros.nl/forum/internet-f24/t-mobile-routeert-internetverkeer-via-duitsland-t191712.html

https://tweakers.net/nieuws/159140/t-mobile-thuis-gebruikers-klagen-over-hoge-latency-na-routering-via-duitsland.html
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1953626/0
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/28-10-latency-issues-316274



dit is exact mijn probleem en buiten "piek” tijden gaat alles normaal zoals het constant moet gaan

een ping op glasvezel hoort niet van 200ms naar 9ms te gaan

of op "piek tijden” niet kunnen inloggen in diensten (ook al gehad op t-mobile.nl zelf) 

 

er hoeft geen monteur langs te komen hier zit alles perfect aangesloten en werkt ook gewoon

je kan via de tracert in cmd gewoon zien dat het niet bij mij zit maar in de route van het internet verkeer

 

 

en raad iedereen die t-mobile heeft stap over deze diensten gaan niet meer zijn wat het geweest is...

graag zsm reactie over hoe ik direct mijn abbonoment op kan zeggen

zo niet gaan we verdere stappen ondernemen ben benieuwd of dit uberhaubt mag want de diensten die je verkoopt werken maar voor 30% van de tijd

 

mvg leon

 

 

icon

Beste antwoord door Sander 23 December 2019, 12:51

Bekijk origineel

10 reacties

op dit moment kan ik weer niet op de pc en ps4 inloggen same shit again…

tmobile thuis kan niet erger, snel terug naar kpn dan maar 5 euro meer maar wel altijd online game…..

 

Reputatie 4

Hoi @leon1989 

Jammer dat je er zo over denkt. Je kunt je grieven kenbaar maken in een ouderwetse papieren brief en deze aangetekend versturen. 

Het postadres is:
T-Mobile Klantenservice BV 
Postbus 16272 
2500 BG Den Haag

Overigens denk ik niet dat je veel kans van slagen hebt. Je neemt internet af, niet een garantie om perfect te kunnen gamen. Dus TMobile levert gewoon in jouw geval alleen jij bent niet tevreden. Dus je zal je contract moeten afkopen. Veel succes hier mee. 

“Dus TMobile levert gewoon in jouw geval alleen jij bent niet tevreden”


tmobile heeft schijt aan haar klanten bedoel je.. dit mag in het kader slechte bezuinigingen…
ik ben niet alleen niet tevreden maar tevens ook best boos dat dit zo gebeurd

ik ga juridische stappen ondernemen als ik niet direct kan opstappen ik heb genoeg screenshots en bewijsmateriaal.

ze moeten de klanten laten weten dat ze het internet veranderen en dit is niet gedaan..

dus heb ik het recht om op te stappen zonder af te kopen 

de eenige reden dat ik hier nu zit te typen is dat ik nix anders kan met het internet omdat zelfs webpaginas soms niet laden en soms wel

Reputatie 4

“Dus TMobile levert gewoon in jouw geval alleen jij bent niet tevreden”

ik ga juridische stappen ondernemen als ik niet direct kan opstappen ik heb genoeg screenshots en bewijsmateriaal.

 

Veel succes: 

https://laagsteadvocatentarief.nl/uurtarief-advocaat/kosten-advocaat/

dat jij arbeidsongeschikt bent wil niet zeggen dat ik dat niet kan betalen maat…

ga een hobby zoeken

Dtag routering zal het niet zijn, die route is allang terug gedraaid, ikzelf heb een 100/100 verbinding die als een tierelier gaat met een ping van max. 7ms en 0% packetloss terwijl ik een Nat achter Nat opstelling heb draaien.

 

Je mag natuurlijk T-Mobile altijd in gebreke stellen, geen enkel probleem.

Zit wel een “maar” aan vast, je zal ze de gelegenheid moeten geven om een oplossing te vinden, dus zal jij eerst alles moeten uitsluiten dat het in je thuis installatie zit en dit bewijs aanleveren aan T-Mobile, en ook hun standaard riedeltje moeten uitvoeren, dan zal er een monteur moeten komen om de boel bij jou thuis uit te sluiten en het buitenshuis op te lossen, en je moet ze hier een redelijke termijn voor geven, normaal is dit 14 dagen die langer kunnen worden als jij de boel vertraagd.

Schermen met berichtjes op het WWW heeft geen enkel effect en zal dan ook nooit leiden tot een kosteloze opzegging, of je nu wel of geen expert op dit gebied bent.

 

Dus, doe er je voordeel mee.

Reputatie 4

dat jij arbeidsongeschikt bent wil niet zeggen dat ik dat niet kan betalen maat…

ga een hobby zoeken

Hé ik snap best dat je ontevreden bent. Hack, zo ontevreden als jij bent, was ik ook ooit, en zo ben ik bij T-mobile gekomen. Maar door je op deze manier op te stellen werkt gewoon niet echt in je voordeel. Als jij zegt dat je advocaten kan betalen: Natuurlijk, ga je gang. T Mobile is een miljarden bedrijf, die zal het niet uitmaken. Jij wil alleen gewoon beter internet. 

Als je het nu eens gewoon op een coöperatieve manier probeert hier. Dit is een forum van gebruikers van TMobile. Die elkaar helpen. Ik wil je helpen. Andere mensen willen je helpen. Maar als je meteen op hoge poten hier binnen wandeld met “ingebreken stellen” en dit en dat … Dat creëert niet echt samenwerking. 

Dus, wat is er nu precies aan de hand waardoor je “lag” ervaart, want dat is je enige klacht? Kun je ook voorbeelden plaatsen van waar en wanneer je die lag ervaart? Zijn er specifieke sites waarmee je problemen hebt? 

Alles uiteindelijk beter dan dat jij enkele honderden tot duizend euro’s armer bent en uiteindelijk gewoon alnog via dezelfde verbinding via een andere Merknaam aan het internetten bent. Internet in Nederland is een Oligopolie. Je hebt het te doen met de aanbieders die er zijn. En wat ik lees heb jij glasvezel: Weer je wel hoe bevoorrecht je daarmee bent? 

Reputatie 7

Hallo @leon1989 

 

Ik begrijp dat je een probleem heb met een hoge ping en time outs. en dat dit na 10:00 weer in orde is. je vermoed dat dit door dtag komt. echter is dit niet mogelijk omdat dat is terug gedraaid.

Zo maar beeindigen zonder de tegenpartij geen kans te geven om het op te lossen zal je het ook met je voorgenomen juridische stappen niet redden. frustrerend is het wel maar om er nu met gestrekt been in te gaan lost het probleem ook niet op.

Reputatie 7
Badge +3

dat jij arbeidsongeschikt bent wil niet zeggen dat ik dat niet kan betalen maat…

ga een hobby zoeken

Sorry @leon1989 maar dit vind ik een heel gemene trap onder de gordel. Wees gewoon aardig tegen iedereen, kom je algemeen verder mee.

Reputatie 7

Hi @leon1989

 

Welkom op de Community! Hier helpen andere klanten en moderators om iedereen het maximale uit hun abonnement te halen. Ik kan je alvast geruststellen omtrent het DTAG issue. We maken weer gebruik van de Amsterdamse hub. Daarmee is het latency verhaal verleden tijd. Nu bij jou nog!

 

Ik wil graag uitsluiten dat er iets fout gaat bij jou thuis. Je hebt al veel uitgesloten: top! Dan wil ik je vragen om je modem terug te zetten in fabrieksinstellingen, alle apparatuur even los te koppelen en met één computer met rechtstreekse verbinding (zonder switches, adapters en verlengstukjes) te testen met een speedtest app (dus niet in je browser). Doe dit op een tijdstip waarvan je in het verleden een slecht resultaat boekte. 

 

Ik heb zojuist jouw verbinding bekeken en kan op de lijn en in het netwerk gelukkig geen rare dingen terugvinden. Graag hoor ik je bevindingen, zodat we nog meer zaken kunnen uitsluiten!

 

PS. Ik zie dat er nog meer voordeel te halen is met Klantvoordeel. Zo kun je een hogere snelheid selecteren voor een lagere prijs! 

PPS. Ik wil je vragen op je toon te letten. T-Mobile mag je aanspreken op het product/dienst die je afneemt, maar de gebruikers op dit forum zijn hier in hun vrije tijd om andere klanten te helpen. Respect hebben we hier hoog in het vaandel. De huisregels vind je hier: Huisregels Community.

Reageer