Beantwoord

inloggen my t-mobile

  • 7 September 2020
  • 4 reacties
  • 850 Bekeken

Ook mij lukt het inloggen niet

icon

Beste antwoord door Jason 8 September 2020, 11:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Joline_Reitsma 

Heb je al een account en krijg je een foutmelding bij het inloggen? Ook via een andere browser of andere apparaat?

Of lukt het niet om een account aan te maken?

Kun je vertellen waar het precies mis gaat en welke foutmelding je krijgt?

Hetzelfde probleem als anderen hebben wat ik hier lees. Inloggen lukt niet, aanvragen nieuw wachtwoord lukte 1 keer, (er zit een enorme vertraging op die mails) en ook deze kan ik niet gebruiken.

ook via laptop wil hij niet aanmelden en krijg ik geen e-mail (niet direct iig)

Reputatie 7
Badge +19

@Joline_Reitsma 

Ik had eens als test wachtwoord opgevraagd per mail, de email kwam de volgende dag binnen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Joline_Reitsma, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik heb je wachtwoord aangepast en je kunt weer inloggen! Vergeet niet om je wachtwoord gelijk aan te passen in de My omgeving. Wat me ook opvalt, is dat je nog niet profiteert van jouw Klantvoordeel. Upgrade je Internetsnelheid zodat ook jij optimaal geniet van de mooie voordelen en kortingen. Mocht het onduidelijk zijn, geef een seintje. Ik help je graag zo goed mogelijk. Geniet van jouw abonnement! 

P.s. de magenta links zijn klikbaar, klik op deze links om direct naar de juiste subpagina van jouw My T-Mobile Thuis account te gaan. Zo kun je het direct wijzigen! 😄👍

 

Moderator edit: Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je aanvraag welke e-mailadressen bij ons bekend zijn. 

 

Reageer