Beantwoord

inloggen my t-mobile

  • 7 September 2020
  • 10 reacties
  • 1356 Bekeken

Ook mij lukt het inloggen niet

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 September 2020, 11:41

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Joline_Reitsma 

Heb je al een account en krijg je een foutmelding bij het inloggen? Ook via een andere browser of andere apparaat?

Of lukt het niet om een account aan te maken?

Kun je vertellen waar het precies mis gaat en welke foutmelding je krijgt?

Hetzelfde probleem als anderen hebben wat ik hier lees. Inloggen lukt niet, aanvragen nieuw wachtwoord lukte 1 keer, (er zit een enorme vertraging op die mails) en ook deze kan ik niet gebruiken.

ook via laptop wil hij niet aanmelden en krijg ik geen e-mail (niet direct iig)

Reputatie 7
Badge +15

@Joline_Reitsma 

Ik had eens als test wachtwoord opgevraagd per mail, de email kwam de volgende dag binnen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Joline_Reitsma, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik heb je wachtwoord aangepast en je kunt weer inloggen! Vergeet niet om je wachtwoord gelijk aan te passen in de My omgeving. Wat me ook opvalt, is dat je nog niet profiteert van jouw Klantvoordeel. Upgrade je Internetsnelheid zodat ook jij optimaal geniet van de mooie voordelen en kortingen. Mocht het onduidelijk zijn, geef een seintje. Ik help je graag zo goed mogelijk. Geniet van jouw abonnement! 

P.s. de magenta links zijn klikbaar, klik op deze links om direct naar de juiste subpagina van jouw My T-Mobile Thuis account te gaan. Zo kun je het direct wijzigen! 😄👍

 

Moderator edit: Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je aanvraag welke e-mailadressen bij ons bekend zijn. 

 

Ik kan wel inloggen bij T-Mobile Community maar  bij My T-Mobile niet . Eerder heb ik ook wachtwoord  opgevraagd , maar het lukt helemaal niet.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @EllyThuy, gebruik je bij het inloggen de gebruikersnaam (het e-mailadres) dat je gekozen hebt? Jouw wachtwoord en gebruikersnaam voor My T-Mobile en de Community hoeven niet altijd gelijk te zijn. Dat hangt af van welke gebruikersnaam je gekozen hebt. Indien het nog niet lukt: gaat het om My T-Mobile (Mobiel) of om My T-Mobile Thuis?

Helaas lukt het mij al dagen niet om in mijn account in te loggen, ook met een nieuw wachtwoord lukt het niet.

Zowel als mijn thuis als telefoon abonnement lukt het niet, ook de medewerkers van de klantenservice lukt het niet.

Wie kan dit probleem oplossen 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Miss_pierrot, top dat je hier aan de bel trekt. Ik zie dat dit abonnement wel al gemigreerd is naar de nieuwe inlogomgeving. Dat is top! Inloggen kan alleen met het e-mailadres van de contracthouder, niet jouw eigen e-mailadres. Is een wachtwoord reset hiermee ook al getest? Dit moet sowieso lukken. Je kunt vervolgens inloggen en meerdere abonnementen aanmelden. Succes!

Goedemiddag,

 

Ik kan ook niet inloggen, krijg melding dat ik niet de hoofd ben of bevoegd, wil graag facturen in kijken en abonnement bekijken maar kom nergens in  een collega gesproken van jullie die zag wel alles had iets gedaan maar helaas ik kom er niet in niks helpt al verwijderd opnieuw gedownload niks helpt ook op internet aanmelden werkt niks krijg alleen maar foutmeldingen.

Kunnen jullie helpen best frusterend nu kan niks zien.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Annette22, fijn dat je hier aandacht voor vraagt, het liefst zie ik je snel weer volledig van je account genieten! Je hebt hiervoor ook al een ander topic geopend, namelijk: nog steeds niet inloggen. Ik wil je vragen om, conform onze huisregels, dit bij één topic te houden zodat we het contact centraal hebben en je het best kunnen helpen.

Wij gaan hier voor je induiken, ik hoop dit snel voor je op te lossen!

Reageer