Beantwoord

Instabiel internet sinds grote Den Haag verbindingsproblemen

  • 6 February 2021
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds de grote T-Mobile storing van een paar weken gelden in Den Haag, die een hele dag duurde, valt mijn internet af en toe helemaal weg (dit is een groot probleem vanwege online werk-meetings. Hebben anderen ook dit probleem sinds deze storing? 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 9 February 2021, 16:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Lauwer, welkom op de Community!

Dat is inderdaad niet prettig en moet snel opgelost worden. Gelukkig zie ik dat er vanavond een monteur langskomt, kan ik daarmee bevestigen dat de afspraak gewoon doorgaat? 

Indien ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen, laat het me alsjeblieft weten. Is het nog gelukt om de vouchercode te activeren?

Beste Jason, 

Bedankt voor je reactie. Ik was benieuwd of ik nou de enige ben met dit probleem.

De monteur is helaas niet op komen dagen vanavond. 

De vouchercode werkte wel, bedankt voor het checken.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Lauwer, bedankt voor je terugkoppeling! Om te concluderen dat jij de enige bent met dit verbindingsprobleem in Den Haag is wellicht wat voorbarig, maar ik heb tot nu toe één andere case voorgelegd gekregen in de afgelopen week waarbij een gebruiker ongeveer hetzelfde ervoer → bij haar is het inmiddels opgelost nadat het modem vervangen is. Heb je een nieuwe afspraak kunnen inplannen met de monteur? 

Ondanks de enigszins begaanbare wegen, is het voor sommige monteurs nog lastig om fysiek op locatie te kunnen komen, daarom worden sommige afspraken verzet totdat het wel mogelijk is. Als het goed is, wordt dit van te voren bekendgemaakt - maar uit jouw bericht begrijp ik dat dit onverwachts kwam en jij niet opgebeld bent om de afmelding door te krijgen, klopt dat?

We werken sinds kort met een nieuwe manier van het vroegtijdig signaleren van verbindingsissues: ik voeg jouw topic toe aan dit bestand zodat we gelijk kunnen schakelen indien blijkt dat het groter is dan een individueel incident.

Beste Jason, 

De monteur is inderdaad niet op komen dagen, zonder af te zeggen. Ik heb de volgende middag zelf Guidion gebeld. De klantenservice zei dat de monteur ‘was uitgevallen’ dinsdagavond, en dat er nog contact met mij zou worden opgenomen voor een nieuwe afspraak, maar ik heb tot op heden nog niks van ze gehoord. 

Ik ga er eigenlijk vanaf het begin ook al vanuit dat een nieuw modem ook zal werken bij mij. Is het niet mogelijk om mij een nieuw modem te sturen en dat we dan kijken of dit verbetering geeft, en dat ik een van de twee modems terugstuur naar jullie (welke van de twee hangt af van het meet-resultaat met het nieuwe modem)? Met Guidion gaat het erg lang duren lijkt het…..

Bedankt voor je reactie in ieder geval.  

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je snelle reactie @Lauwer

Het is niet volgens afspraak dat Guidion de boel afzegt zonder opgaaf van reden en zonder überhaupt netjes van te voren te bellen. Ik ga hier een klacht over indienen en zal navragen waarom dit niet gebeurd is. Dat terzijde, is het belangrijk dat Guidion alsnog langskomt. De monteur controleert namelijk de hele binnenhuisverbinding- en bekabeling. Als blijkt dat het niet aan het modem ligt (kleine kans maar toch) en ik stuur een vervangend modem, dan wordt het huidige modem afgemeld en zit je dadelijk nog langer op een oplossing te wachten.

Ik heb het nagevraagd aan onze collega's bij Guidion en je kunt via 088-2000 151 een nieuwe afspraak inplannen. Sorry dat het misgegaan is, slecht weer of niet, dat mag geen excuus zijn. Er had op zijn minst iemand een seintje moeten afgeven dat de afspraak niet door kon gaan.

Reageer