Beantwoord

instabiel internet valt steeds weg

  • 24 May 2021
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Sinds een week valt internet voortdurend overdag voor 1 minuut ca. 20 keer per dag en volgens monitoring (fingbox) ‘s nachts voor meerdere uren ? Is T-mobile ergens mee bezig migratie of updates ?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 May 2021, 11:37

Bekijk origineel

4 reacties

sinds zondagnacht valt hier in almelo ook steeds het internet

weg.
Steeds vaker en meerdere keren per dag nu

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Bankaman, welkom op de Community!

20 keer per dag uitval is natuurlijk niet lekker werken zo, we gaan hier meteen wat aan doen! Gaat dit om Wifi of bekabeld Internet? Ik zie in de lijnmeting sinds 19 mei geen enkel moment van uitval en trek daarom voorzichtig de conclusie dat het om Wifi gaat, klopt dat? Op het moment dat (natuurlijk 's nachts niet) de verbinding uitvalt, welke lampjes branden dan op het Draytek modem? 

Goedemorgen @law nope, goed dat je het meldt! Gelukkig hebben mijn collega's nu Guidion aangestuurd om de boel te herstellen thuis. Morgen komt de monteur langs om alles in orde te maken. Houd je ons op de hoogte van de situatie? Dankjewel!

Beste Jason,

Neen wegvallen internet gaat om zowel bekabelde als wifi verbinding. 
Laatste 2 dagen minder aantal keren maar nog steeds af en toe , is hoogst irritant 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bankaman, dat is helemaal helder: sorry dat het aanhoudt, we gaan het herstellen!

Kun je me nog vertellen welke lampjes er op het moment van uitval branden/knipperen op het modem?

Reageer