Beantwoord

Instellen poorten 9523 en 3478 op huawei router voor zonnestroom installatie.

  • 5 October 2017
  • 4 reacties
  • 446 Bekeken

Ik heb een zonnestroom installatie en nu moet ik de bovengenoemde poorten instellen om de omvormer te laten communiceren met het internet. Ik heb gebeld maar ook met de mail die ik ontving van de medewerker kom ik er niet uit. De methode via de DMZ werkt niet maar of ik instellingen goed gedaan heb weet ik niet. De topic die in 2016 gestart is geeft ook geen resultaat. Wie kan mij helpen. BVD Jos
icon

Beste antwoord door Brian 9 October 2017, 14:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi Jos, je zit in de goede richting! Onder 'Doorsturen' kan je opdrachten aanmaken om bepaalde poorten open te zetten. Dit kan je doen vanaf stap 4 in de handleiding die Hajar je eerder doorstuurde. Één van onze forumgangers Jeroensky heeft dit in het topic van 2016 ook uitgeschreven, ik heb het hieronder nog een keer geplaatst. Ik hoor graag of het met deze stappen gelukt is!

Open your web browser
Go to: 192.168.1.1
Username: user | Password: user (of de code die op de sticker op je modem staat)

Click on Internet.

Click on Forwarding.

Under Port Mapping click "New Port Mapping"

Add a name to identify the forwarding rule.
Click "Add port mapping application" You will get a pop up.

Scroll to the bottom, Press "Add Port Application"

Fill out name (whatever you like), external port (45130), internal port (45130) and protocol (TCP/UDP). Press save when done. The box will dissapear.

Select the newly mapped port from the drop down (DNS).

Select the internal host: Static-00-0D-A2-02-3F

Give the newly created map a name and press save!
Hallo Hajar
Zou je aan kunnen geven wat je precies aan screenshots van de "Netwerk instellingen" zou willen hebben.
Bedankt alvast
Hallo Hajar, Helaas kom ik op de internet pagina bij de internet instellingen niet verder want dit zijn alle opties dien ik in internet instellingen kan aanklikken. De regel forwarding /doorsturen is er dus niet bij. Ook de optie "doorsturen" verder in de rij geeft geen mogelijkheid om de benodigde poorten te openen.
Reputatie 7
Badge +9
Hi,

Jammer dat het niet is gelukt met instructies van de fabrikant in ons topic. Zou je eens op deze pagina kunnen kijken? Je kan dan daar de stappen volgen om je poorten in te stellen. Mocht dit niet werken zou je dan screenshots van je netwerkinstellingen kunnen delen? Dan kijken wij graag met je mee!

Reageer