Beantwoord

internet Barneveld ligt er al uren uit

  • 31 December 2021
  • 13 reacties
  • 530 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik zit al sinds ~18.00 uur zonder vast internet. 
Waarom kan ik de klantenservice niet bereiken?

Hoe kan een klantenservice van een internetprovider nou niet bereikbaar zijn?

Ik wil graag TV kunnen kijken en op internet. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 January 2022, 00:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Klopt. Wij ook.
helaas is de klantenservice ivm feestdagen nu niet meer bereikbaar het hele weekend! 
Niet iedereen weet de weg naar dit platform, maar hoop dat door de meldingen die er zijn (Zie ook ander topic) er toch eerder een oplossing kan komen. 

Hier ook al een aantal uren geen internet in Barneveld. 
hoop dat dit snel opgepakt gaat worden! 

Klopt. Wij ook.
helaas is de klantenservice ivm feestdagen nu niet meer bereikbaar het hele weekend! 

 

Dit klopt gelukkig niet helemaal! Vanavond zijn de mensen van de klantenservice (en webcare/moderators) op tijd naar huis. Morgen zit er weer een (klein) team klaar. Daar hebben jullie nu helaas niets aan, maar morgen zal er vast een team worden uitgezet om de storing op te pakken/lossen.

 

 


Niet iedereen weet de weg naar dit platform, maar hoop dat door de meldingen die er zijn (Zie ook ander topic) er toch eerder een oplossing kan komen. 

Mensen die storing hebben en dit controleren via de website worden voor zover mij bekend verwezen naar het forum. In eerste instantie worden ze verwezen naar het algemeen storingstopic maar geregeld klikt men verder of komt men via een andere weg op de topics uit die over storingen gaan.

 

Reputatie 7
Badge +15

[1-1-2022] We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte.

 

Wij ook en nu word er nog wat aan gedaan... kpn of ziggo hadden ze allang opgelost

Klopt. Wij ook.
helaas is de klantenservice ivm feestdagen nu niet meer bereikbaar het hele weekend! 

 

Dit klopt gelukkig niet helemaal! Vanavond zijn de mensen van de klantenservice (en webcare/moderators) op tijd naar huis. Morgen zit er weer een (klein) team klaar. Daar hebben jullie nu helaas niets aan, maar morgen zal er vast een team worden uitgezet om de storing op te pakken/lossen.

 

 


Niet iedereen weet de weg naar dit platform, maar hoop dat door de meldingen die er zijn (Zie ook ander topic) er toch eerder een oplossing kan komen. 

Mensen die storing hebben en dit controleren via de website worden voor zover mij bekend verwezen naar het forum. In eerste instantie worden ze verwezen naar het algemeen storingstopic maar geregeld klikt men verder of komt men via een andere weg op de topics uit die over storingen gaan.

 

Morgen pas? Je kan je klanten toch niet 18 uur zonder internet laten vallen.. bij kpn en ziggo was dit al opgelost

Ik zit al sinds ~18.00 uur zonder vast internet. 
Waarom kan ik de klantenservice niet bereiken?

Hoe kan een klantenservice van een internetprovider nou niet bereikbaar zijn?

Ik wil graag TV kunnen kijken en op internet. 

Ja niet normaal slechte service 

Reputatie 7
Badge +14

TM weet het en ze zijn er mee bezig! 
Klik Hier  om op de hoogte te blijven.


 

 

Reputatie 1

TM weet het en ze zijn er mee bezig! 
Klik Hier  om op de hoogte te blijven.


 

 

Bezig? Onbereikbaar en al 16 uur geen service. Dat is bezig?

Reputatie 2

Niet alleen in Barneveld. Hier in spijkenisse ook geen verbinding, alles gereset maar nog steeds niks sinds gisteravond 23.30.... Niemand bereikbaar

Reputatie 1

Wij hebben net boven op de 12 gb bundel weer nieuwe MB's moeten kopen, zaak moet blijven draaien maar dit gepruts wil ik niet meer zoals bij T-Mobile. Allestoringen.nl ook even melden.

Reputatie 1

Niet alleen in Barneveld. Hier in spijkenisse ook geen verbinding, alles gereset maar nog steeds niks sinds gisteravond 23.30.... Niemand bereikbaar

Nee waardeloos dat geen service beleid.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, het onderzoek tussen alle betrokken partijen loopt nog. We hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Zodra we meer weten, horen jullie het meteen. In de tussentijd: excuses voor het ongemak en indien je een Unlimited Internet voucher kunt gebruiken om via mobiele hotspot alsnog online te zijn, laat het in het meegestuurde topic hieronder weten, alsjeblieft. Let wel: de voucher kan enkel geactiveerd worden met een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid en abonnement).

Om alles centraal te houden en niet het overzicht te verliezen, beperken we het tot één topic:

Overige topics met betrekking tot verbindingsproblemen in Barneveld, sluiten we direct.