Beantwoord

Internet valt uit. Bedraad/wifi

  • 20 January 2019
  • 30 reacties
  • 1068 Bekeken

Reputatie 2
Hallo.

2 dagen terug was mijn internet uitgevallen op de pc. En vandaag weer.
Net was er ook een fout met de DNS.

Na een restart van de modem doet alles het weer voor 2 dagen
Wat kan het zijn?

Gevonden probleem: ethernet heeft geen geldige ip-conf....

Gr maik
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 20 January 2019, 21:53

Bekijk origineel

30 reacties

Tot op heden heb ik nog geen storing gehad. Ik kan het dus niet zeggen.

Hopelijk is het stabiel en blijft het weg.
@Cheyenne hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb net inderdaad diverse e-mails gekregen dat er iets onderweg is en van guidion heb ik bericht gehad voor een afspraak met een monteur.
Ik heb niemand gesproken van t-mobile support en in de email staat ook niets alleen dat het zou zijn opgelost.

Moet ik nu wachten met een afspraak maken met de monteur totdat ik iets van u hoor?


Update.
Inmiddels pakket ontvangen met een Huawei modem. 8 maart komt de monteur langs. Hopelijk is dit de oplossing.
Reputatie 7
hallo @Maikzors

Wat boor modem heb je en heb je ook problemen met de wifi of speelt het alleen op apparaten die je bekabeld heb aangesloten
Reputatie 2
Hoi hoi,

Ik heb een draytek. Vigor. Op het moment dat de storing er is (zoals nu weer 2de keer vandaag ) dan heb ik ook geen WiFi.

dns_probe_finished_no_Internet.
Het lampje op de modem ACT knippert. Weet niet of dat de bedoeling is?
Reputatie 2
Vandaag alweer internet weg gevallen...

Heb er nu bijna 2 weken last van. Bel ik klantenservice op,en zegt ze dat ik 3 dagen moet wachten,om vervolgens weer te bellen. Anders kom ik niet in aanmerking voor een monteur/modem swap.

Elke dag is teveel als je problemen hebt met internet. Tijdens het gamen wordt ik steeds eruit gegooid.

Hier is het ook maar rustig met Tmobile medewerkers.
Reputatie 7
Hey @Maikzors,

Dat lijkt me zeker geen pretje! Gelukkig zijn de eerste stappen gezet in de weg naar een oplossing. Is binnen die drie dagen de verbinding nog weggevallen? Zo ja, dan dienen we dit te melden bij onze technische dienst. Houd ons op de hoogte!
Reputatie 2
Hey @Maikzors,

Dat lijkt me zeker geen pretje! Gelukkig zijn de eerste stappen gezet in de weg naar een oplossing. Is binnen die drie dagen de verbinding nog weggevallen? Zo ja, dan dienen we dit te melden bij onze technische dienst. Houd ons op de hoogte!


Goedeavond,

Ja internet valt nog steeds weg helaas.

Volgende week donderdag komt een monteur voor een modemswap. Hopen dat het dan is opgelost.
Ook ik heb er erg vaak last van, inmiddels een modemswap gedaan, switch vervangen en kabels getest. Probleem blijft.

Ik lees dat er veel meer mensen met dit probleem zitten.
Wat gaat T-mobile hier aan doen.
Reputatie 2
Ook ik heb er erg vaak last van, inmiddels een modemswap gedaan, switch vervangen en kabels getest. Probleem blijft.

Ik lees dat er veel meer mensen met dit probleem zitten.
Wat gaat T-mobile hier aan doen.


Hier precies het zelfde gehad, een modem swap. 2 dagen ervoor had ik al geen internet problemen meer.
Toch een modemswap laten uitvoeren omdat 1 port van mijn TV Defect was.

Wat de monteur zij is dat er een algemene storing in Wijchen is/was.
Ik weet niet waar je vandaan komt?

Ook ik heb er erg vaak last van, inmiddels een modemswap gedaan, switch vervangen en kabels getest. Probleem blijft.

Ik lees dat er veel meer mensen met dit probleem zitten.
Wat gaat T-mobile hier aan doen.
Hier precies het zelfde gehad, een modem swap. 2 dagen ervoor had ik al geen internet problemen meer.
Toch een modemswap laten uitvoeren omdat 1 port van mijn TV Defect was.

Wat de monteur zij is dat er een algemene storing in Wijchen is/was.
Ik weet niet waar je vandaan komt?



Almere.
Probleem zit hem volgens mij in de draytek.
Ik heb net gebeld en aangegeven dat ik de andere router wil van huawei.
Er zijn erg veel mensen die dit zelfde probleem hebben met de draytek.
Reputatie 7
@assouw We zijn nog steeds bezig om deze hardnekkige specifieke bug te verhelpen. Even dubbelcheck, op het moment dat je bekabelde internet niet meer werkt, werkt je Wifi dan nog wel? We zijn nu op zoek naar verbinding waarbij het op dit moment speelt zodat we dit 'live' kunnen monitoren. Ik hoor het graag van je, dan gaan we er mee aan de slag!
Hallo Brian.

Helaas de Wi-Fi heb ik uitgeschakeld. Ik gebruik 2 x de unifi ap pro.
Ik heb al een keer contact gehad met support toen het niet werkte en op dat moment was er volgens support niets aan de hand terwijl mijn internet niet werkte.
Reputatie 7
Hi @assouw, we kunnen dit specifieke probleem vanaf hier inderdaad niet zien. Dit komt omdat er nog wel een binnenkomende verbinding en verbinding met de modem is alleen vanaf daar gaat het mis. Je kan het herkennen aan het feit dat Wifi nog wel werkt (en soms TV) op het moment dat het gebeurt.
Tv blijft inderdaad gewoon werken. Ik zal het Wi-Fi signaal aanzetten.
Hoelang wilt u dit dan gaan monitoren aangezien ik er niet nog veel langer mee wil blijven zitten.
Reputatie 2
Ik wil eigenlijk een nieuwe topic starten,maar kan het nergens meer vinden?apart...

Wij hebben de fritzbox 1750e repeater , maar zou daar graag op willen inloggen om bijv een update uit te voeren,en indien nodig instellingen veranderden. Http://fritzboxrepeater werkt niet. Ook dat ip nummer niet.

De fritzboxrepeater is bekabeld aangesloten op de draytek modem van ons. Ben benieuwd hoe ik daar terecht kan komen.

Het gekke is wel dat ik gisteren erin kwam. Mijn PC bedraad aan de repeater ( met stroom ) nadat ik de ssid had ingesteld,werd ik eruit gegooid.

Mijn pc heeft geen wifi,maar op mijn telefoon kom ik ook niet erin.
@Maikzors probeer het eens op 192.168.1.2
En anders even spelen met het laatste cijfer.
Reputatie 2
@Maikzors probeer het eens op 192.168.1.2
En anders even spelen met het laatste cijfer.

Oké straks thuis even proberen.
@Maikzors is het nog gelukt?

Reputatie 2
@Maikzors is het nog gelukt?


Ja het is gelukt.. maar dan is het wel noodzakelijk om eerst fabrieksinstellingen terug te zetten ( vd repeater ) en dan in te loggen met fritz.repeater als url
Reputatie 7
@assouw is het voor jou ook gelukt? Blijft de Wifi inderdaad wel actief op het moment dat de bekabelde verbinding wegvalt?
@assouw is het voor jou ook gelukt? Blijft de Wifi inderdaad wel actief op het moment dat de bekabelde verbinding wegvalt?


Hallo Brain,

Vandaag was het weer zover en inderdaad wifi blijft wel werken.
Gebeld met de klantenservice en het is nu weer doorgezet.
helaas heb ik daar weinig vertrouwen in aangezien het al die andere keren ook niets opleverde en het probleem ner nog steeds is.

Mischien tijd voor een andere provider.
Reputatie 7
Badge +5
Bedankt voor de terugkoppeling @assouw! Ik zie toevallig dat je zojuist een terugkoppeling van de technische dienst hebt ontvangen, maar met dit antwoord gaan we niet akkoord. Ik heb daarom persoonlijk contact opgenomen met mijn collega om de situatie uit te leggen. Zij pakken dit verder op - ik heb er nu alle vertrouwen in. Het kan enkele werkdagen duren voordat je iets hoort, maar we geven niet op!
@Cheyenne hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb net inderdaad diverse e-mails gekregen dat er iets onderweg is en van guidion heb ik bericht gehad voor een afspraak met een monteur.
Ik heb niemand gesproken van t-mobile support en in de email staat ook niets alleen dat het zou zijn opgelost.

Moet ik nu wachten met een afspraak maken met de monteur totdat ik iets van u hoor?

Wilt u anders telefonisch contact met mij opnemen om een en andere te verduidelijken?
Mijn internet + WiFi valt elke dag wel 2 keer weg
heb modem al paar keer gereset maar elke dag hetzelfde probleem!!!????
Reputatie 7
Badge +5
Daar ben ik blij mee @assouw. Als het niet teveel moeite is, mag je mij hier op de hoogte houden. Succes morgen! 🍀

Reageer