Beantwoord

Internet werkt niet (wifi+glasvezel)

  • 2 October 2021
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Sinds gisteravond laat geen internet meer, nu werk ik via het internet zoals vele van ons tegenwoordig dus is dit voor mij wel een serieus probleem. 

Contact gehad met klantenservice deze bieden excuus aan en zal een monteur sturen dit kan maximaal ander halve week duren, in de tussentijd krijg ik een unlimited + abonnement zodat ik kan streamen over de hotspot. 

Ik zit nu 3 uur via mijn telefoon te streamen en deze is nu 2x uitgevallen vanwege de hitte die word gegeneerd door de hotspot functie, als dit nog ander halve week zo moet is voor mij de keuze snel gemaakt om over te stappen naar een concurrent aangezien ik deze binnen 1 dag kan vinden.

Lang verhaal kort, ik kan niet zo veel met de oplossing die mij is aangeboden en vraag mij af wat ik nu nog meer kan doen zonder over te moeten stappen. desktop heeft geen ingebouwde wifi dus vanaf maandag ben ik verplicht aan het snipperen? 

icon

Beste antwoord door Ginny 3 October 2021, 11:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Denzeliserklaarmee 

Welke mediaconverter heb je tussen het glasvezelaansluitpunt en modem en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter?

Helpt het ook niet om de mediaconverter even van het stroom te halen?

Hallo @Denzeliserklaarmee 

Welke mediaconverter heb je tussen het glasvezelaansluitpunt en modem en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter?

Helpt het ook niet om de mediaconverter even van het stroom te halen?

 

Dag @Waqqas

 

Alle stappen doorlopen voor dat ik de helpdesk aan de telefoon had, ook samen met de t-mobile medewerker stappen doorlopen en tot de conclusie gekomen dat zij niks kan doen voor mij op afstand. 

 

Zwarte mediaconverter alle 3 de lampjes branden aan de linker kant onderste is oranje en knippert niet.

 

Meerdere malen van het stroom geweest helaas geen resultaat zowel converter als modem

Reputatie 6

Hoi @Denzeliserklaarmee en welkom op de Community! Ik had graag nog eens jouw verbinding onder de loep genomen, maar het e-mailadres in je profiel staat niet gekoppeld aan jouw T-Mobile Thuis abonnement. Je kunt me jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer via een privébericht naar mij sturen, dan kan ik de verbinding nogmaals onder de loep nemen. Je kunt ook contact opnemen met monteursdienst Guidion om te vragen of zij een plekje eerder beschikbaar hebben: 088 2000 151.