Beantwoord

Internetsnelheid wijzigen lukt niet

  • 16 July 2021
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Op dit moment heb ik een 100 Mbit/s abonnement, volgens de gegevens in My T-mobile en de postcodecheck zou er echter tot 1000 Mbit/s mogelijk zijn. Het lukt mij alleen niet om dit via My T-mobile aan te vragen omdat ik daar alleen maar de optie voor 100 en 50 Mbit/s zie staan. 

Iemand enig idee hoe ik alsnog mij snelheid kan laten aanpassen naar 1000 Mbit/s?

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 July 2021, 14:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @erik-1986 

Hiervoor dient een migratie gedaan te worden naar het T-Mobile netwerk, een moderator kan dit voor je in gang zetten.

De migratie kan tot 4 weken duren en op de dag van migratie zit je maximaal een aantal uur zonder internet.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @erik-1986, van harte welkom op de Community!

Gaaf dat je over wilt gaan op 1000 Mbit/s, zo kun je straks genieten van de maximale snelheid! 😄 Ik kan je helpen met de migratie in gang zetten zodat je over enkele weken opgehoogd wordt naar Internet Premium. Een aantal voorwaarden op een rijtje voor je:

-de maandprijs wordt hoger omdat je naar de maximale snelheid gaat

-jouw huidige jaarcontract wijzigt niet qua duur: je blijft dezelfde einddatum behouden

-soms is het nodig om nieuwere apparatuur toe te sturen en aan te sluiten. In dat geval sturen we een vervangend modem en Media Converter naar je toe en sluit de monteur dit vervolgens op afspraak aan

-de wensdatum is een indicatiedatum; de uiteindelijke migratiedatum (activatiedatum of installatiedatum) kan een paar dagen hiervan afwijken, maar we proberen hier zo goed mogelijk naar te streven

 

Je betaalt momenteel € 30,56 per maand, dit zal naar € 35 gaan: ga je hiermee akkoord? De eerst mogelijke aansluitdatum is 30 juli aanstaande. Houd hierbij rekening met bovenstaande, belangrijke informatie, alsjeblieft.

@Jason Dank!Wat mij betreft is dit akkoord. Heb je verder nog iets van mij nodig?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @erik-1986, de migratie is in gang gezet en de wensdatum heb ik vastgepind op vrijdag 30 juli. Houd er nogmaals alsjeblieft wel rekening mee dat de uiteindelijke activatie/installatiedatum hieraan kan afwijken met enkele dagen - deels afhankelijk van de beschikbaarheid van de installatiemonteur en deels afhankelijk van de dag waarop de beheerder de patch installeert (dit zorgt ervoor dat jij straks een werkende glasvezelverbinding hebt).

Je hebt zojuist een mail ontvangen met verdere uitleg ten aanzien van de installatie: mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. Ik sta altijd voor je klaar! 😄

Reageer