Beantwoord

Internetverbinding (bedraad en Wifi) valt meerdere keren weg

  • 3 November 2017
  • 1 reactie
  • 346 Bekeken

Reputatie 1
Sinds een aantal weken valt de internetverbindingen (zowel bedraad als wifi) weg. Na resetten van modem is er weer internetverbinding. Zeker wanneer ik thuiswerk is dit zeer vervelend, sterker nog het was de reden om weg te gaan bij Ziggo en over te gaan naar T-mobilethuis via glasvezel.
icon

Beste antwoord door Brian 6 November 2017, 16:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Spoortrommel, daar zit je zeker niet op te wachten tijdens het thuiswerken! Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat je modem de laatste 77 uur online is geweest. Ervaar je nog steeds problemen met de wegvallende verbinding? Werken TV en Bellen nog wel op het moment dat de verbinding wegvalt? Zo niet zou je dan eens willen proberen om de modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Dit kan je doen door de Factory Reset knop even een paar seconden in te drukken met bijvoorbeeld een paperclip totdat alle lampjes tegelijk gaan knipperen. Daarna zal de modem zichzelf opnieuw opstarten.

Als TV en Bellen wel werken wanneer je internet wegvalt laat het mij dan even weten, dan zoek ik het graag verder voor je uit!

Reageer