Afgelopen donderdag merkte ik dat er geen prive mail meer ontvangen werd op mijn thuis netwerk. Wel ontving ik nog mail op mijn mobiel (4g).
Na enig onderzoek blijkt dat de IP range waar mijn IP onderdeel van is op de blacklist staat bij dnsbl-2.uceprotect.net en dnsbl-3.uceprotect.net. Mijn IP is dus goed, maar doordat de IP range listed is komt mijn mail niet meer binnen. Ik kan vanaf mijn thuisnetwerk ook niet meer inloggen op mijn webhosting (IP webhosting staat niet op de blacklist).
Ik heb geprobeerd mijn router 24 uur uit te zetten in een poging om een nieuw IP adres te krijgen. Echter krijg ik hetzelfde adres toegewezen.
Weet iemand of het mogelijk is om een nieuw IP adres te krijgen voor je router? Of is er misschien een moderator die dit kan doorzetten om te zorgen dat die IP range van de blacklist komt?
Het betreft de IP range 85.144.0.0/15
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel