Beantwoord

iPtv en t-mobile

  • 16 November 2020
  • 44 reacties
  • 8072 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Ik maak o.a. gebruik van iptv d.m.v. de app tivimate op mijn Android TV. Ik heb altijd bij KPN gezeten en hier werkte dit gewoon prima. Sinds deze week over op T-Mobile. Helaas lijkt het alsof de Zyxel t-50 het WiFi signaal naar IPTV blokkeert. Misschien moet ik bepaalde instellingen aanpassen? Kan iemand mij hierbij helpen? 
 

 

icon

Beste antwoord door Ultrasonic 17 November 2020, 16:37

Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @kobzas, unfortunately providers usually don’t offer support when it comes to third party software such as IPTV. Having said that, I’m almost certain the disruptions are related to the IP-reactivation, that’s why it works after your friend reactivates it. However, it’s clear there’s some underlying issue which creates a barrier for the IPTV-connection. Are you using a VPN perhaps? It sounds like your IP is getting blocked somehow; that should be fixable by your friend/the host server!

Yes i ask him . Every time when he do that , everything works for short time . ( around 10-30) minute... Itss so enoying ... I have everything correct because i used that kind on tv long time . But last 2 months its not works good on t mobile 

Reputatie 1

Hallo, I have that same problem . I have t-mobile internet on the phone and home. On both devices my iptv doesnt work . That same link works very well on that same devices when I use internet from other service . Everything works very good everywhere but stops work when I have to use T-mobile . I akcesoria already few Times my chineese friend reactivate link , but I cannot do that few Times peer week ... How we cam fix that problem ? 

Just ask your Chinese friend to reactivate your ip.

Hallo, I have that same problem . I have t-mobile internet on the phone and home. On both devices my iptv doesnt work . That same link works very well on that same devices when I use internet from other service . Everything works very good everywhere but stops work when I have to use T-mobile . I akcesoria already few Times my chineese friend reactivate link , but I cannot do that few Times peer week ... How we cam fix that problem ? 

Reputatie 7
Badge +16

@LiquidSpirit Heel mooi om te zien hoe de expertise van onze toppers bijgedragen heeft aan de oplossing! Mocht je ooit nog hulp kunnen gebruiken, dan kun je altijd bij ons aankloppen - uiteraard heb ik hierin geen enkele bijdrage geleverd, maar alle lof en hulde aan jouw geduld en de hulp van de users hierboven! 😊👍👍👍

Reputatie 1

Beste mensen allemaal,

Heb die lieve Chinees gevraagd mijn ip adres opnieuw te activeren en voila alles werkt weer.

Heb ook in mijn omgeving gehoord dat bij tmobile dit vaak voorkomt.

Nogmaals allemaal bedankt, vooral @Waqqas En @Braspenning  👍🏼

Reputatie 1

@LiquidSpirit

Het publieke IP adres van je router, Google naar wat is mijn IP adres en daar zul je het wel vinden 👍

Thnx, ik laat zekers een reactie achter als ik alles weer werkende kan krijgen door de tips.

Fijn weekend allemaal

Reputatie 7
Badge +15

@LiquidSpirit 

Het publieke IP adres van je router, Google naar wat is mijn IP adres en daar zul je het wel vinden 👍

Reputatie 1

Bedankt voor de reacties lieve mensen, maar heb een vraagje over mijn op adres. Bedoelen jullie dan de ip die mijn tv gebruikt of de ip van mijn router?

thnx alvast

@Waqqas @LiquidSpirit 

 

wij hadden hetzelfde probleem gisteren als dat jij hebt @LiquidSpirit . Het blijkt iets met ons IP-adres te zijn gewest. 
onze vriendelijke Chinees heeft ons IP-adres opnieuw geactiveerd en nu werkt het weer.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Braspenning 

Heb je al bij de provider nagevraagd of je IP bij hun geblokkeerd staat? Ju kunt hier ook kijken of je IP op een Blacklist staat.

Hallo @LiquidSpirit 

Heb je deze 2 stappen ook al gedaan.

Reputatie 1

Hallo allemaal, 

Ik kijk al een jaar op mijn Samsung smart tv via room iptv en geen problemen tot voor een week terug. Met WiFi kan mijn lijst niet geladen worden en op 4G wel.

Zelfde account op de Samsung smart tv van vriendin geprobeerd en daar werkt het wel. Zij zit wel bij een andere internet provider.

Lieve Chinees benaderd waar ik de iptv van heb en die heeft me zelfs geprobeerd te helpen met een ander account maar zelfs dat mocht niet helpen.

Router(Zyxel) gereset, tv smart hub gereset, andere iptv app zoals setiptv en netiptv geprobeerd maar helaas werkt het nog steeds niet.

Klantenservice is nog minder technisch dan ik dus die kunnen en of willen ook niet echt meewerken.

Hoop toch echt op een oplossing via hier.

Thnx

@Waqqas die vraag is inmiddels uitgezet maar gevalletje Chinees nieuwjaar = lang wachten zonder tv

ons ip adres komt niet voor op een blacklist

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Braspenning 

Heb je al bij de provider nagevraagd of je IP bij hun geblokkeerd staat? Ju kunt hier ook kijken of je IP op een Blacklist staat.

Ben benieuwd of het probleem inmiddels is opgelost en wat topicstarter hiervoor heeft moeten doen. Sinds gisteren ervaren wij thuis hetzelfde probleem.

Sinds 14/1 overgestapt van KPN naar Tmobile en nu na 3 weken Tmobile ineens de IPTV die niet meer werkt. Het werkt wel via mobiele hotspot.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @erikzijl Bij T-mobile worden er geen portalen geblokkeerd, het werkt al jaren probleemloos hier.

Het enigste dat je nodig hebt is een snelle internetverbinding, als je zelf even op google kijkt zul je ook zien dat dit probleem niet door de ISP wordt veroorzaakt.

Hallo,

Ik maak gebruik van IPTV via T-mobile thuis. Aanvankelijk probleemloos, maar ik krijg sinds kort telkens een foutcode (401). De IPTV-aanbieder heeft al diverse keren mijn IP gereset. Dan werkt het in eerste wel weer een tijdje, maar bij een volgende keer krijg ik weer direct voornoemde foutcode. Het gaat om de volgende portal url: http://mag.4k-ott.com/c. Kan het zijn dat deze portal word geblokkeerd door T-mobile?

Reputatie 1

Heel erg bedankt ! Ik ga er mee bezig😄

Reputatie 7
Badge +3

 

op dat jouw IP geblokkeerd wordt door ons.

Een uitdaging voor jou @Jason om nu boven water te krijgen WAAROM dit zou kunnen zijn.

Ben benieuwd en in afwachting .. net als zoveel andere ‘netwerk specialisten’ hier.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @nijlc1991, het lijkt er inderdaad op dat jouw IP geblokkeerd wordt door ons. Zou je eens kunnen proberen om de tip van @Ultrasonic te gebruiken en jouw IPTV-aanbieder te willen contacteren hierover? Als het goed is, kunnen zij het IP-adres wijzigen zodat je in een andere range ligt die niet door ons geblokkeerd wordt.

Ik had hetzelfde. Sinds dit weekend geen contact meer. IPTV Provider gecontacteerd. Die gaf aan dat hun IP was geblokkeerd door T-Mobile. Ze hebben bij hun het IP gewijzigd en nu doet hij het weer. 

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Nu geprobeerd maar helaas… ik blijf deze melding krijg bij welke app dan ook. 

Reputatie 7
Badge +15

@nijlc1991 

Probeer het eens om met TMNL te verbinden.

KPN versterkers kan je ook eens proberen weg te halen dus loskoppelen van de modem.

Reputatie 1

Weet je wat ik me nu bedenk! Wat ik ook niet helemaal snap… ik had altijd een ssid van kpn wat begon met VRV. Nu heb ik TMNL. Heb kpn superwifi versterkers er tussen zitten en draai ook nog steeds op die VRV. Kan het daar mee te maken hebben?  De 2 bovenste kan ik beide gebruiken. 

 

Reageer