Beantwoord

iPtv en t-mobile

  • 16 November 2020
  • 44 reacties
  • 8072 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Ik maak o.a. gebruik van iptv d.m.v. de app tivimate op mijn Android TV. Ik heb altijd bij KPN gezeten en hier werkte dit gewoon prima. Sinds deze week over op T-Mobile. Helaas lijkt het alsof de Zyxel t-50 het WiFi signaal naar IPTV blokkeert. Misschien moet ik bepaalde instellingen aanpassen? Kan iemand mij hierbij helpen? 
 

 

icon

Beste antwoord door Ultrasonic 17 November 2020, 16:37

Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 1

Beste mensen allemaal,

Heb die lieve Chinees gevraagd mijn ip adres opnieuw te activeren en voila alles werkt weer.

Heb ook in mijn omgeving gehoord dat bij tmobile dit vaak voorkomt.

Nogmaals allemaal bedankt, vooral @Waqqas En @Braspenning  👍🏼

Reputatie 7
Badge +16

@LiquidSpirit Heel mooi om te zien hoe de expertise van onze toppers bijgedragen heeft aan de oplossing! Mocht je ooit nog hulp kunnen gebruiken, dan kun je altijd bij ons aankloppen - uiteraard heb ik hierin geen enkele bijdrage geleverd, maar alle lof en hulde aan jouw geduld en de hulp van de users hierboven! 😊👍👍👍

@Waqqas @LiquidSpirit 

 

wij hadden hetzelfde probleem gisteren als dat jij hebt @LiquidSpirit . Het blijkt iets met ons IP-adres te zijn gewest. 
onze vriendelijke Chinees heeft ons IP-adres opnieuw geactiveerd en nu werkt het weer.

Reputatie 7
Badge +15

@LiquidSpirit 

Het publieke IP adres van je router, Google naar wat is mijn IP adres en daar zul je het wel vinden 👍

Reputatie 1

@LiquidSpirit

Het publieke IP adres van je router, Google naar wat is mijn IP adres en daar zul je het wel vinden 👍

Thnx, ik laat zekers een reactie achter als ik alles weer werkende kan krijgen door de tips.

Fijn weekend allemaal

Reputatie 1

Heel erg bedankt ! Ik ga er mee bezig😄

Ben benieuwd of het probleem inmiddels is opgelost en wat topicstarter hiervoor heeft moeten doen. Sinds gisteren ervaren wij thuis hetzelfde probleem.

Sinds 14/1 overgestapt van KPN naar Tmobile en nu na 3 weken Tmobile ineens de IPTV die niet meer werkt. Het werkt wel via mobiele hotspot.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Braspenning 

Heb je al bij de provider nagevraagd of je IP bij hun geblokkeerd staat? Ju kunt hier ook kijken of je IP op een Blacklist staat.

Hallo @LiquidSpirit 

Heb je deze 2 stappen ook al gedaan.

Ik had hetzelfde. Sinds dit weekend geen contact meer. IPTV Provider gecontacteerd. Die gaf aan dat hun IP was geblokkeerd door T-Mobile. Ze hebben bij hun het IP gewijzigd en nu doet hij het weer. 

Reputatie 7
Badge +3

 

op dat jouw IP geblokkeerd wordt door ons.

Een uitdaging voor jou @Jason om nu boven water te krijgen WAAROM dit zou kunnen zijn.

Ben benieuwd en in afwachting .. net als zoveel andere ‘netwerk specialisten’ hier.

Hallo, I have that same problem . I have t-mobile internet on the phone and home. On both devices my iptv doesnt work . That same link works very well on that same devices when I use internet from other service . Everything works very good everywhere but stops work when I have to use T-mobile . I akcesoria already few Times my chineese friend reactivate link , but I cannot do that few Times peer week ... How we cam fix that problem ? 

Reputatie 1

Hallo, I have that same problem . I have t-mobile internet on the phone and home. On both devices my iptv doesnt work . That same link works very well on that same devices when I use internet from other service . Everything works very good everywhere but stops work when I have to use T-mobile . I akcesoria already few Times my chineese friend reactivate link , but I cannot do that few Times peer week ... How we cam fix that problem ? 

Just ask your Chinese friend to reactivate your ip.

Yes i ask him . Every time when he do that , everything works for short time . ( around 10-30) minute... Itss so enoying ... I have everything correct because i used that kind on tv long time . But last 2 months its not works good on t mobile 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @kobzas, unfortunately providers usually don’t offer support when it comes to third party software such as IPTV. Having said that, I’m almost certain the disruptions are related to the IP-reactivation, that’s why it works after your friend reactivates it. However, it’s clear there’s some underlying issue which creates a barrier for the IPTV-connection. Are you using a VPN perhaps? It sounds like your IP is getting blocked somehow; that should be fixable by your friend/the host server!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Braspenning 

Heb je al bij de provider nagevraagd of je IP bij hun geblokkeerd staat? Ju kunt hier ook kijken of je IP op een Blacklist staat.

@Waqqas die vraag is inmiddels uitgezet maar gevalletje Chinees nieuwjaar = lang wachten zonder tv

ons ip adres komt niet voor op een blacklist

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nijlc1991 

Kijk eens of het bekabeld lukt of anders in de modem via 192.168.1.1 > menu > netwerkinstellingen > draadloos > easymesh uitschakelen en daar 2 netwerken aanmaken 2,4 GHz en 5 GHz.

Het kan zijn dat easymesh in de weg zit.

Reputatie 1

Helaas werkt dit niet

Reputatie 7
Badge +15

@nijlc1991 

Weet niet of het zal werken maar probeer het eens.

Ga in je browser naar 192.168.1.1 > inloggen > menu > netwerkinstellingen > thuisnetwerk > LAN configuratie (eerste tabblad) > kijk onder bij DNS waarden, deze instellingen toepassen en klik op toepassen. Herstart je modem hierna :

 

Reputatie 1

Dankjewel! Dit had ik al gedaan maar het modem niet opnieuw gestart. Even zien 

Reputatie 7
Badge +15

@nijlc1991 

Als de modem niet wordt herstart dan gaat de wijziging ook niet in.

Reputatie 1

Oké duidelijk. Alleen het werkt niet helaas ! 

Reputatie 7
Badge +15

@nijlc1991

Wat gaat er precies mis als je de IPTV app opent en wat is de melding dan?

En het werkt ook als je verbinding maakt met de hotspot van je telefoon?

Reputatie 1

Ja! Dan werkt het wel gewoon. Het ligt echt aan de router. Bij de experia box was dit probleem ook niet

 

Hij geeft een melding dat de lijst niet ingeladen kan worden. En met 4G lukt dit dus wel.. 

Reputatie 6
Badge +3

Welke IPTV provider gebruik je met de App en welke URL moet die laden? 

Misschien is de URL wel niet te bereiken. 

Reageer