Beantwoord

Kan je zelf de status van je storing inzien

  • 13 January 2022
  • 6 reacties
  • 89 Bekeken

Hallo,

Dinsdag ben ik overgegaan naar t-mobile (glas), helaas verbinding dood.

Monteur van guidion netjes ticket aangemaakt, zelf heb ik nog even nagebeld ticket was in behandeling.

Nu heb ik thuis even internet aangelegd via mijn Esim dmv een truphone abbo via tplink router via hotspot van mn telefoon. niet leuk, werkt wel. (beetje prijzig)

Thuiswerken gaat ook erg traag zo..

 

mijn vraag: kan ik ook zelf ergens de status van mn storing ticket zien?

Hoop namelijk dat kpn niet te lang op zich laat wachten.  :disappointed:

icon

Beste antwoord door stefanvh 14 January 2022, 20:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7

Hi @stefanvh, wat een ontzettend fijn nieuws zo aan het begin van het weekend! Dankjewel dat je dit hier deelt. Ik hoop dat jij optimaal van een goedwerkende verbinding kunt genieten. Als je nog vragen hebt, weet dan dat je hier altijd mag aankloppen. Maak er een mooi weekend van! ✨

Vanmiddag opeens een telefoontje van de kpn monteur vanuit de wijkcentrale.

Rode lampje weg, alles werkt.

geen idee wat het euvel was, maar alles werkt weer, dat is het belangrijkste.

 

#groteblij

Daar mag straks de KPN collega naar kijken💪. Die heeft er voor geleerd hey.

Vanmiddag komt er iemand langs. Ik ben grote blij.😎

Reputatie 7
Badge +15

@stefanvh 

Maar om welke mediaconverter gaat het en welke lampjes zie je hierop branden/knipperen/uit?

Dank voor je info.

Laten we niet op de zaken vooruit lopen, ik hoop dat het snel word opgelost. Mijn mondhoeken staan nog steeds onhoog. 👌

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @stefanvh 

Ik denk het niet maar de moderators kunnen je hier voorzien van een update zodra die er is.

Verder zou je een unlimited voucher voor 7 dagen internet kunnen krijgen van een medewerker zodat je die als hotspot kunt gebruiken bijvoorbeeld. De voucher is te activeren op een T-Mobile simkaart (prepaid mag ook).