Beantwoord

Kan website niet bereiken

  • 21 June 2021
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 3

Goedemiddag,

Ik kan de website www.acom.nl niet bereiken. Krijg de navolgende melding terug.

Deze site is niet bereikbaar

Het duurt te lang voordat www.acom.nl reageert.

Probeer dit eens:

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

 

Ik heb het modem al gereset, terug naar fabrieksinstellingen. En het is op alle tablets, telefoons etc.

Kunnen jullie mij berichten?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 June 2021, 14:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @paulklaverstijn 

De website is te bereiken vanaf T-Mobile 4G en KPN WiFi.

Op deze pagina vind je mogelijke oplossingen voor dit probleem.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @paulklaverstijn ,

 

Bij mij geen problemen om de site te bereiken via T-Mobile Thuis glasvezel via Zyxel modem met dns servers 1.1.1.1 en 1.0.0.1 . Dit in zowel Chrome en Firefox.

Wel geeft je site aan dat ze een nieuw adres gebruiken: https://www.acom.nl/contact/

Maar misschien dat de oplossing van @Waqqas je al verder geholpen heeft.:wink:

Reputatie 3

Hallo @Waqqas en @soepkip67,

Allebei dank voor de moeite, meedenken en info. Top! Ik heb beide oplossingen doorgeworsteld en uitgevoerd. Helaas niks.

Overigens, als ik op mijn mobiel de data uitschakel en dus alleen via wifi verbinding heb krijg ik ook dezelfde melding. Tablet idem.

Zeer mysterieus......…

Groet,

Paul

Reputatie 7
Badge +15

@paulklaverstijn 

Misschien is je IP adres geblacklist bij de host?

Reputatie 3

@Waqqas 

Het bleek inderdaad ene block bij het hostingsbedrijf te zijn. Het is eraf gehaald.

Hun antwoord was: De blokkade stond er inderdaad op, dit kwam omdat er tevaak gebruik werd gemaakt van %20UNION%20% in je URL en dit een beveiligingsrisico werd. Ik adviseer je om dit goed in je website acom.nl na te kijken, en voor nu heb ik de blokkade eraf gehaald.

 

Nu nog even zoeken wat %20UNION%20% betekent………….

Iedereen dank voor het meedenken. TOP!!!!

Reageer