Beantwoord

klacht over gemiste oproepen

  • 30 November 2021
  • 7 reacties
  • 270 Bekeken

Ik krijg gemiste oproepen al maanden ik heb gern goed verbinding. Ik wil mijn abonnement opzeggen of ik breng dit in de krant .

Ik wacht nog 24 uur en anders breng ik alle gemiste oproepen en geen verbinding bereik richting de media nu.

 

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 1 December 2021, 21:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 4

@sima27ten eerste is me niet duidelijk of dit een vaste lijn betreft of een mobiel nummer. Wanneer het een mobiel nummer betreft, zit je in het verkeerde deel van het forum… Dit gaat namelijk over vast internet.

Wellicht ook handig ipv dreigen, beter uit te schrijven wat er precies aan de hand is icm wat je zelf tot nu toe al ondernomen hebt...

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @sima27 ,

 

Dit zijn niet de ervaringen die je wilt als je diensten afneemt. zou je in het kort kunnen uitleggen wat er niet werkt en of je dit al eerder hebt gemeld?

Je kan ook een mail met je klacht sturen aan de klantenservice.

Het e-mailadres van de klantenservice is: klantenservice@t-mobilethuis.nl (mogelijk wel een langere wachttijd voordat je antwoord krijgt).

Reputatie 7
Badge +14

@Sese123  Zou je antwoord willen geven op @TAVL zijn vragen? Dat helpt vaak beter dan boos worden En dreigen met krant, kassa, radar wat je probleem uiteraard niet zal oplossen.


Klik Hier  om de vragen te beantwoorden zodat je hulp kan krijgen. Uiteraard moet je de provider wel de gelegenheid geven om dit op te lossen. 

Fijne avond.👍🏻🤝🕵️️‍♀️

Reputatie 7
Badge +14

Beste @sima27  We zijn nu uren verder maar geen reactie meer.

Wil je alleen dreigen en niet geholpen worden? 

Je komt met een 24 uurs ultimatum die uren zijn nu voorbij! 💥💣
Verschillende  mensen hebben gereageerd maar er komt van jou kant verder geen reactie, is het minder dringend dan dat je deed voorkomen? Of denk je zo onder je contract uit te komen?

Mag ik je er aan herinneren dat je verplicht bent om de aanbieder (T-mobile) de kans te geven om je eventuele probleem op te lossen, hoe fijn zou dat zijn? 🤝👍🏻

Ik wil geenszins lelijk doen maar verbaasd mij zeer dat je na dit beetje domme dreigement niet gelijk meer terug reageert.

Mvg Cristien . Klant van T-mobile 🚨🚁🚞

Fijne december maand 🤶🧑‍🎄🎅🏼🎄

 

 

 

Beste mensen 

Jullie hebben tijd zat ik niet . Als je  een kans wilt bel me dan kom met een oplossing.

 

Ik heb niet zoveel tijd om dagelijks te reageren

Ik heb dit elke jaar met tmobile.

Ik dreig niet ik doe beloftes.

 

Als je wilt kom met een oplossing.

Reputatie 7
Badge +7

Beste mensen 

Jullie hebben tijd zat ik niet . Als je  een kans wilt bel me dan kom met een oplossing.

 

Ik heb niet zoveel tijd om dagelijks te reageren

Ik heb dit elke jaar met tmobile.

Ik dreig niet ik doe beloftes.

 

Als je wilt kom met een oplossing.

Als jij, je probleem niet vermeld kan er ook niemand met een oplossing komen. Als je wilt bellen kan dat naar 0800 0092

Reputatie 7
Badge +4

Mooie aanname, maar tijd zat? Nee, we zijn allemaal retedruk. Toch maken we tijd vrij en willen we je graag helpen. Maar als je een oplossing wil, zal er eerst een duidelijk probleem moeten zijn. Zolang jij weigert te verduidelijken en geen vragen beantwoord kunnen we je gewoonweg niet helpen. Hoe graag we ook willen. Beantwoord jij de vragen? Dan denken wij en de moderators van T-Mobile graag met je mee aan een oplossing. Zo niet, dan kun je dit beter via een ander kanaal doen, zoals via de klantenservice. Het nummer daarvan vind je in het bericht van Soepkip.

Fijne feestdagen.