Beantwoord

KPN lijn al bezet

  • 18 May 2021
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Goedenavond,

 

Ik ga verhuizen naar een nieuw appartement en zal daarvoor een nieuw abonnement voor internet moeten afsluiten. (mijn huidige abonnement verhuizen kan niet, want ik heb nu glasvezel en dat is er niet op mijn nieuwe adres, dus mijn huidige abonnement zal worden overgenomen door een van mijn huisgenoten)

 

Vorige week heb ik een aanvraag gedaan voor een nieuwe abonnement, maar nu heb ik van mijn verhuurder te horen gekregen dat de KPN lijn al in gebruik is door iemand in een ander appartement in hetzelfde pand. 

 

Hij gaf aan dat alleen nog een coax aansluiting voor Ziggo vrij is, maar ik maak liever gebruik van T-Mobile, omdat ik dit al jaren naar tevredenheid doe. 

 

is er een manier om toch gebruik te maken van een abonnement T-Mobile (en dus het liefst geen 4G abonnement, of heb ik helaas pech en zal ik mijn aanvraag moeten annuleren?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp en reactie!

 

Groet,

 

Bernard

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 18 May 2021, 23:37

Bekijk origineel

4 reacties

Ik bedoel dus eigenlijk volgens mij de DSL. Excuses voor de mogelijke verwarring/onduidelijkheid.

Reputatie 5

De verhuurder moet dan zorgen dat er voor ieder verhuurd deel een aparte telefoonlijn wordt aangesloten, maar het zal wel zo’n opgeknipte woning zijn. Om zo’n aparte aansluiting aan te vragen dienen de verhuurbare delen van de woning bij de gemeente als aparte huisnummers geregistreerd te worden. Als jouw deel apart geregistreerd staat dan kan je ook zelf een aansluiting aanvragen.

Reputatie 7
Badge +14

Blijkbaar weet de verhuurder precies hoe laat het is en heeft jouw appartement geen eigen huisnummer. Mocht dat wel zo zijn, kijk dan in de meterkast of je ook een vrij ISRA punt ziet waarop je het modem kan aansluiten. 

Bedankt voor jullie reacties! Kan hier verder mee uit de voeten!

Reageer