Beantwoord

Lage uploadsnelheid

  • 27 September 2021
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

Ik heb een 1000/1000 glasvezel verbinding, de uploadsnelheid is erg instabiel en komt niet eens in de buurt van 1000mbit. Op dit moment slecht 30mbit, soms uitschieters naar 100mbit. Dit is eigenlijk al vanaf het begin van mijn abonnement (07-09-2021). Ik heb vorige week al contact hierover gehad met de helpdesk, maar die kon mij ook niet echt verder helpen.

Op verzoek van de helpdesk heb ik een aantal screenshots gestuurd naar de klanten service met de resultaten van de speedtests. Ik heb hier nog geen reactie op ontvangen.

Nu zie ik hier al meerdere posts over op het forum, dit gecombineerd met het uitvallen van mijn complete verbinding (internet en tv) voor een aantal uur vorige week geeft mij dit nogal een slecht gevoel over de betrouwbaarheid van de verbinding.

Graag zie ik zo spoedig mogelijk een oplossing tegemoet.

icon

Beste antwoord door Lisa 2 October 2021, 17:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hi @jblklnd, zoals beloofd heb ik het verzoek dat ik heb ingediend voor je in de gaten gehouden! Ik ben heel blij om te zien dat er een afspraak is ingechoten met de netwerkbeheerder om naar jouw probleem te kijken. Ik hoop dan ook dat jij heel snel van dit probleem af bent. Geef je mij een terugkoppeling als jij helemaal probleemvrij bent? Ik hoor het heel graag van je. Voor nu een heel mooi weekend! 😊

Reputatie 7

Hi @jblklnd, super goed dat je met deze vraag aan de bel trekt! Ik help je hier heel graag bij, want dit is wel een hele lage uploadsnelheid. Wat balen dat jij dit al vanaf het begin van jouw abonnement hebt. Je bent hier helemaal aan het juiste adres, want ik help je hier graag mee. Jij hoort namelijk zowel een perfecte download- als uploadsnelheid te halen. Ik heb gelijk jouw verbinding onder de loep genomen en deze ziet er verder prima uit. Al staat dit natuurlijk haaks of wat jij ervaart en laat zien in de speedtest. 

Ik zie dat er vorige week ook een verzoek is ingediend door één van mijn collega's en dat dit onderzoek succesvol is afgerond. Omdat jij aangeeft nog steeds hetzelfde probleem te ervaren én onlangs alle stappen samen met mijn collega hebt uitgevoerd, heb ik een nieuw verzoek ingediend. Hier heb ik expliciet bij vermeld dat jij nog steeds een lage uploadsnelheid behaalt. Ik houd dit onderzoek dan ook goed voor je in de gaten, zodat ik alle mogelijke updates met je kan delen. Ik hoop dat ik je heel snel kan verblijden met het nieuws dat dit issue is opgelost! 💪

Hallo @jblklnd 

Zou je eens een foto kunnen plaatsen van het glasvezelaansluitpunt en de Huawei ONT?

Ervaar je verder wel gewoon een goede en stabiele downloadsnelheid?

 

Meterkast

 

De downloadsnelheid is wel stabiel, zo rond de 900/950 mbit.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jblklnd 

Zou je eens een foto kunnen plaatsen van het glasvezelaansluitpunt en de Huawei ONT?

Ervaar je verder wel gewoon een goede en stabiele downloadsnelheid?