Beantwoord

Levering nieuwe Zyxel Modem

  • 4 November 2021
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Hallo,

Bij deze wil ik graag een duidelijk antwoord over de levering van een nieuw modem.

Ik bel al heel de week of er al wat duidelijk is en continue hoor ik “nog even geduld”.

Ik lees wat ervaringen van andere en ik schrik !

Moet ik echt WEKEN lang wachten?????

Dat meen je toch niet ?!!

icon

Beste antwoord door Ginny 7 November 2021, 11:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5

Geef wat meer informatie :)

Wat is er afgesproken?

 

Aangezien je het hebt over een nieuw modem neem ik aan dat je al een aansluiting hebt. Werkt deze nog wel?
Wat werkt helemaal niet meer en wat werkt gewoon niet goed?

Het kan zijn dat je (tijdelijk) het een en ander wat beter kunt instellen, met hulp van anderen hier.

Reputatie 6

Hoi @OHD, goed dat je contact opneemt. Natuurlijk hoef je geen weken te wachten! Er is vrijdag een nieuw modem voor jou aangevraagd, deze zal naar alle verwachting in de loop van komende week verzonden worden. Voor je het weet heb je het nieuwe modem in huis!