Beantwoord

Migratie 100mbit naar 1000mbit

  • 1 October 2021
  • 8 reacties
  • 145 Bekeken

Vandaag de installateurs van guidion aan huis gehad voor installatie van 1000mbit glas internet. Voorheen zat ik op 100mbit lijn. Na 2uur nog geen internet. Helpdesk gebeld. Blijkt dat dit proces 24 uur kan duren (voordat ik weer internet heb) Dit mogen jullie wel duidelijker communiceren!!

icon

Beste antwoord door MitchL van Odido 2 October 2021, 12:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gerritjan79 

Welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de Huawei ONT?

Volgens mij hoor je dezelfde dag gewoon online te zijn.

Er branden 4 lampjes groen en het internet lampje brand rood.

Reputatie 7
Badge +15

@Gerritjan79 

Je hebt het over de Zyxel-T50? Ik bedoel de witte Huawei ONT die tussen je glasvezelaansluitpunt en modem zit.

@Waqqas Het pon lampje knippert op de Huawei. Het power en LAN lampje brand. Het los lampje is uit. De helpdesk medewerker vertelde mij dat m'n abbo nog niet online staat. Ze kon het ook niet forceren om deze te activeren.

Reputatie 1

Hi @Gerritjan79 , ik zie dat er iets niet helemaal goed is verlopen bij de registratie van de Huawei ONT. Ik heb de registratie zojuist vanuit onze kant opnieuw uitgevoerd, maar ik zie je verbinding og niet online komen.

Zou je voor mij (nogmaals) de ONT opnieuw op willen starten en mij een seintje geven als je dit gedaan hebt?

@MitchTMT Het pon lampje blijft nu branden en het internet lampje brand groen op de modem. Ik heb weer internet nu 👍🏻

Reputatie 1

Super fijn om te horen @Gerritjan79!

Oprechte excuses dat het een dagje langer geduurd heeft.
 

Ik wens je heel veel plezier toe met je nieuwe super snelle verbinding!

@MitchTMT Bedankt voor het aansluiten! 👍🏻