Beantwoord

NBA2k21 error code 56d85bb8

  • 13 August 2021
  • 6 reacties
  • 222 Bekeken

Hoi, ik krijg elke keer als ik NBA2k21 ga spelen na een paar potjes online deze error code en wordt dan gedisconnect. Ik heb al contact gehad met de telefoonservice maar het lukt met niet om het probleem op te lossen. Misschien doe ik iets fout bij portforwarding? Op het moment heb ik het volgende staan.

De ip van mijn PS5 is nu static trouwens. Wat zou ik nog kunnen doen? Ik las in andere threads dat ik een nieuw modem zou moeten gebruiken. Maarja veel geld uitgeven voor een modem om NBA te spelen is me een beetje te gek. Dan zou ik waarschijnlijk een oude van marktplaats halen voor een tientje. Alleen is dan de vraag of deze wel met mijn netwerk werkt. Iets met ADSL en VDSL ofzo?? Ik zou bijvoorbeeld een FRITZ!Box FOn WLAN 7360 V2 kunnen kopen. Zou deze router bij mij het gewoon doen? Mijn huidige router is de Zyxel VMG8825-T50.

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 August 2021, 10:47

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Niels_1997 

Zoals je in andere topics al hebt gelezen is de enige oplossing helaas om de Zyxel te vervangen voor deze foutmelding dus portforwarding etc in de Zyxel zal niet helpen.

Kijk voor het kopen altijd eerst even of je de modem/router aan de hand van de instellingen kan instellen.

Hier vind je de instellingen voor je modem/router.

Reputatie 4

.

Reputatie 7
Badge +15

Indien @Waqqas het bij het rechte eind heeft, dat deze router gewoonweg niet faciliteert, kun je kijken naar een Ubiquiti Edge Router X bijvoorbeeld. Kost je 5 tientjes en je hebt heel veel bang for buck!

Ubiquiti EdgeRouter X

 

Dan dien je daarin dus inderdaad VLAN segmentatie in te stellen. Gebruik je ook tv bij T-Mobile, moet vlan 640 er ook nog bij zover ik weet.

 

 

Genoeg handleidingen te vinden hoe je dit in kunt stellen.

Het gaat hier volgens mij over VDSL 😉

Reputatie 4

Het gaat hier volgens mij over VDSL 😉

 

Scherp! Ik ga koffie halen...

Thanks! Ja het probleem is een beetje dat ik echt helemaal niks van al dit snap haha VDSL VLAN, echt geen idee wat het betekent. Als ik nou die Fritzbox google dan staat er bij de specs wel VDSL? Ik heb alleen sowieso echt geen zin om er een te kopen. Hopelijk heeft er iemand nog eentje thuis liggen ofzo

Reputatie 4

@Niels_1997 ben ik helemaal met je eens. Als dit een beperking van de T-Mobile router blijkt te zijn, is dat wel een uitdaging, want nu zadel je de klant indirect met kosten op om de geleverde dienst volledig uit te kunnen nutten.

Reageer