Beste T mobile ik ben al jaren klant en betaalook voor de snelste Thuis internet abbonnement , deze behoord 1000 te behalen waar ik ook voor betaal . Sinds 1,5 jaar behaal ik deze snelheden niet terwijl ik er wel voor betaal . Ik heb al talloze guideon monteurs over de vloer gekregen en elke keer werd ik aan het lijntje gehouden met een internet reset server reser antenna van modems afstellen en NOG STEEDS GEEN RESULTAAT . İk voel me echt bedonderd !
afgelopen week kreeg ik een eerlijke monteur toegewezen deze heeft mij haarfijn het probleem uitgelegd . Ik heb een verouderde modem deze behaalt geen 5 G een nieuwere modem zal deit probleem ook niet verhelpen omdat mijn platform er niet voor geschikt is . Dus heel simpel eigenlijk , T-Mobile moet mijn platform omzetten naar waar ik voor betaal zodat een guideon monteur langs kan komen om een 5 G modem te plaatsen ( Zyxell merk ) met deze 2 handelingen is mijn probleem opgelost zou je zeggen . Nu heb ik nog een probleem erbij dat is namelijk ik heb voor iets betaald wat ik bewust niet heb gekregen en wil hoer nu wel een compensatie voor . Ik wil ook dat ik eindelijk geholpen wordt zodat ik echt gebruik kan maken van 5 G ! Ticket nummer : 2020060812005251