Beantwoord

Nieuwe klant maar na 7 dagen al geen internet meer.

  • 10 May 2021
  • 32 reacties
  • 618 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 15 reacties

Op 27 april werd mijn nieuwe glasvezel verbinding bij T-Mobile opgeleverd. Monteur kwam de boel installeren en alles werkte.

Voor welgeteld 7 dagen.

Sinds afgelopen donderdag, dus nu 5 dagen, is er geen signaal meer, niks, nada. Geen licht op de inkomende glasvezel lijn (heb toevallig zelf een lichtmeter, zit in de datacenter branche). Afgelopen zaterdag kwam er een monteur langs, om hetzelfde (met mijn lichtmeter, meneer had er geen bij zich, want waarom zou je, als je glasvezel komt troubleshooten?) te constateren. Zou via T-Mobile > KPN worden opgepakt. 

Zojuist T-Mobile maar even gebeld of er al een update was. Was er nog niet, ligt bij de backoffice.

Aangezien morgen mijn herroepingsrecht verloopt vroeg ik of de 5 van de 13 dagen dat het internet tot op heden niet geleverd is van die termijn kunnen worden afgetrokken. Helaas was dat geen optie, ik kan morgen een update verwachten (wat me overigens afgelopen weekend door T-Mobile voor vandáág beloofd was). 

Nou kan ik me best voorstellen dat dit een incident is en niet representatief voor de uptime van T-Mobile thuis maar even ter illustratie als dit morgen nog niet verholpen is is de uptime 50% and dropping, niet iets waar je op zit te wachten/ in deze tijden van thuiswerken.

Ik ben best bereid om nog af te wachten wat de uitkomst van het onderzoek is, maar ik vind het niet ok dat ik ondertussen mijn herroepingsrecht verlies, terwijl de diensten niet (meer) geleverd worden.

 

​​​​Ik hoop op reactie van T-Mobile.

 

​​​

icon

Beste antwoord door Jason 12 May 2021, 10:56

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 1

Hi @Cal 

Thanks voor de snelle afhandeling.

Ik zie alleen nog geen creditering voor de aansluitkosten (€30). 

De installatie €37,50 is wel gecrediteerd.

Verder zie ik een klein bedrag (€16,77) waarvan ik aanneem dat dat vergoeding is voor de internetloze dagen.

Kan je nog even kijken naar de aansluitkosten? Of mij vertellen hoe de creditering is opgebouwd? Er staan nl geen omschrijvingen bij.

 

Nogmaals bedankt!

Reputatie 6
Badge +2

Graag gedaan hoor @Gmpy! Het klopt inderdaad dat je geen email ontvangt over de creditering van de activatiekosten ter waarde van € 30,-. Deze vergoed ik namelijk door middel van een speciale kortingscode, en je krijgt hier geen bericht van als ik deze toevoeg. Daarentegen kan ik je zeker toezeggen dat de activatiekosten ter waarden van € 30,- zeker op de eerstvolgende creditnota zullen staan.

Het bedrag van €16,77 betreft  de periode van 13 tot en met 26 mei. Het bedrag voor de dagen daarvoor was al door een collega van mij vergoed en zal ook op de eerstvolgende creditnota verschijnen. Een automatische email ter bevestiging van deze andere credit heb je op 12 mei omstreeks 12:32 ontvangen.

Mochten er nog vragen spelen, geef het gerust aan. :relaxed:

Reputatie 1

Helemaal helder, tnx.

Reputatie 1

Daar ben ik weer.

Na een maand geleden de T-Mobile apparatuur netjes terug gestuurd te hebben krijg ik nu een herinnering van T-Mobile de apparatuur zsm terug te sturen😒 

Dit is dus al lang gebeurd. Wat gaat hier nu mis?

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Gmpy ,

Dat zijn geen leuke herinneringen om te krijgen. Het komt soms voor dat er iets niet helemaal goed gaat met het retour melden van een zending of dat de retourmelding en de herinnering elkaar gekruist hebben. Heb je het verzendbewijs nog? Kun je hier een foto van maken en dit plaatsen in dit topic. Dan kan een moderator dit aan je klantdossier koppelen en heb je geen last eer van deze herinneringen.

Je kan een foto bijvoegen door op het icoontje te klikken.

 

Reputatie 5
Badge +3

Hi @Gmpy ik heb meteen voor je gekeken, maar ik zie dat dit nog niet verwerkt is in het systeem. Het kan tot ongeveer 6 werkdagen duren voordat het verwerkt is. Bewaar het verzendbewijs dan ook goed, totdat je van ons een bevestiging hebt ontvangen dat we alles hebben ontvangen. Mocht het langer dan 6 werkdagen geleden zijn? Wil je mij dan in een privébericht de Track & Trace code van de retourzending sturen? Dan ga ik er voor je achteraan!

Reputatie 1

Ik heb je een privébericht met de track/trace info gestuurd @Demi 

Reageer