Beantwoord

Nieuwe modems

  • 4 September 2020
  • 5 reacties
  • 282 Bekeken

  • is een King Poster
  • 35 reacties

Door een fout in het systeem bij T-Mobile krijg ik elke keer nieuwe modems naar mijn adres gestuurd. 

Nu wordt een oplossing gegeven door mijn huidige modem terug te sturen en een nieuwe aan te sluiten. Ik vind dit te belachelijk voor woorden. Door een fout bij T-Mobile zit ik met dit gezeik. Al mijn wifi apparaten moet ik hierdoor opnieuw instellen en ik moet wéér een pakket door hun fout retour sturen (want ja, ik heb toch niks te doen?). 

Iemand die dit ook eens heeft meegemaakt? Hoezo kan dit niet op een andere manier opgelost worden? Er zit een fout bij hun en wie moet het oplossen? Ikzelf! 

icon

Beste antwoord door Ginny 6 September 2020, 15:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hoi @jk90, oprechte excuses voor deze situatie. Door een fout in het systeem bij onze leverancier blijven er pakketten uitgestuurd worden zolang het laatst verzonden modem niet aangesloten is. Het is inderdaad super rot dat je alles moet instellen, maar voor nu is het aansluiten van het meest recent toegestuurde modem de enige sluitende oplossing gebleken voor dit probleem. Uiteraard werken we er heel hard aan om dit structureel op te lossen. Voor nu zou ik jou toch willen vragen of je het nieuwste modem zou willen inpluggen. Ontzettend bedankt voor je genomen moeite!

Als je al je WiFi aparaten opnieuw moet instellen heb je iets niet goed ingesteld of helemaal niet gedaan.

Een eigen naam aan de WiFi kanalen en een eigen sterk wachtwoord.

Ik heb hier de boel pas vervangen voor een eigen router en Acces points uitbreiding en op 2  slimme lampen na deed alles het gelijk na de goede gegevens in het modem geklopt te hebben, die even aan en uit en alles was weer up and running

Reputatie 7
Badge +7

Als je al je WiFi aparaten opnieuw moet instellen heb je iets niet goed ingesteld of helemaal niet gedaan.

Een eigen naam aan de WiFi kanalen en een eigen sterk wachtwoord.

Ik heb hier de boel pas vervangen voor een eigen router en Acces points uitbreiding en op 2  slimme lampen na deed alles het gelijk na de goede gegevens in het modem geklopt te hebben, die even aan en uit en alles was weer up and running

@Doornekamp33 ,

Wat je zegt is wel waar, maar het is toch van de zotte dat je door een probleem (fout) bij T-Mobile, dit als klant moet oplossen. Dit is niet de eerste zaak die tegen kom op de Community. Hopelijk gaan ze hier snel oplossingen voor vinden

Toch @soepkip67 , Of TS had gewoon het nieuw gestuurde modem moeten gaan gebruiken, was er geen probleem geweest .

En een beetje inleven in de WiFi zou een hoop kunnen verduidelijken, heb hier in de buurt de helft die gewoon modem aansluiten en die lange rotnamengaan gebruiken die er standaard inzitten, heb zelfs nog een UPC hier in de lucht zitten.

Reputatie 7
Badge +7

Toch @soepkip67 , Of TS had gewoon het nieuw gestuurde modem moeten gaan gebruiken, was er geen probleem geweest .

.

@Doornekamp33,

Dat is wel een oplossing maar zo hoort het niet. T-Mobile geeft duidelijk aan “door een fout bij onze leverancier”. En voor sommige mensen is het een hele klus om alles weer werkend te krijgen.

Dus nog steeds de problemen met de "nieuwe” leverancier niet opgelost. Er komen steeds meer problemen bij. Eerst problemen om pakketten te verzenden, daarna de pakketten die retour komen niet correct afgemeld en nu eindeloos een pakket naar een klant blijven sturen. Dit doet T-Mobile geen goed, ze kunnen er zelf niet zo heel veel aan doen want het probleem lijkt bij de leverancier te liggen. Maar het wordt hoog tijd voor een definitieve oplossing.

Reageer