Beantwoord

nog steeds geen internet [enschede]

  • 27 January 2021
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Als ik de berichtgeving mag geloven dan is de internetstoring allang opgelost, maar zelf ervaar ik nog steeds internet problemen. WiFi en LAN doen het wel maar daar heb ik niks aan wanneer het probleem bij de verbinding zelf ligt. Ik heb geen WAN verbinding.

 

Ik heb alle tips en tricks al doorgelopen, dus ik neem aan dat ik nog steeds last heb van de eerdere storing. Volgens de klantenservice, ruim twee uur geleden, zou ik het vanzelf opklaren nu dat het probleem gefixt is, als ik even wacht. Ik ben het wachten een beetje zat.

Waar kan ik het beste contact opnemen zodat dit zsm opgelost word? Of kan ik hier zelf nog wat aan doen? 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 29 January 2021, 10:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Akooij, welkom op de Community!

Het leek erop dat je jouw PC/laptop op de verkeerde poort had aangesloten achterop het modem. Bij een Draytek zijn poorten één en twee bestemd voor Internet (bekabeld) en poorten drie en vier voor TV (kabel naar de TV Box). In de lijnmeting zie ik dat je inmiddels één dag en zestien uur online bent, dat is fijn. Sorry voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van Internet. 

Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen, laat het alsjeblieft weten. Alvast een prachtig weekend toegewenst en stay safe!

Reageer