Beantwoord

Onstabiel internet

  • 2 March 2021
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Hallo, het is 1 maand geleden dat ik een onstabiele internetverbinding heb. Internet verdwijnt elke 2 uur. Het is zo frustrerend en t-mobile wacht gewoon. Ik heb verschillende dingen geprobeerd en zelfs de technicus oordeelde dat het probleem in de modem zat (3 weken geleden). Hoe lang moet ik wachten voordat T-mobile actie onderneemt?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 4 March 2021, 13:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Anton93, van harte welkom op de Community!

Bedoel je met onstabiel Internet dat het om een bekabelde verbinding gaat of valt je Wifi continu weg - of betreft het beide? Ik zie namelijk in de status van het vorige ticket staan dat er een bridge tap gemeld is. Hoewel een bridge tap irritant is, is deze in sommige gevallen vrij gemakkelijk te verwijderen: Alles over bridge taps

Overigens zie ik ook staan dat je inmiddels besloten hebt om over te stappen, klopt dat? Dat is natuurlijk erg jammer en het spijt me dat dit de enige uitweg lijkt. Ik wil je niet bang maken, maar wel graag adviseren in een keuze naar je volgende provider: houd er rekening mee dat wanneer je daadwerkelijk last hebt van een bridge tap in de lijn, je bij elke provider die DSL aanbiedt, hetzelfde probleem tegen zult komen. Neem daarom toch voor alle zekerheid een kijkje in ons topic zodat je goed geïnformeerd bent en weet hoe je de situatie kunt aanpakken. Ik hoop je ooit weer terug te zien bij T-Mobile Thuis, mocht ik iets voor je kunnen doen, laat het me alsjeblieft weten. Veel succes en plezier bij je volgende abonnement en stay safe!

Reageer