Beantwoord

Port Forwarding TCP instellingen op HG659

  • 12 August 2021
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Hi allen,

Voor een uniek device moet een aantal TCP poorten openstellen. Voorzoverre is dat nav verschillende handleidingen wel goed gelukt. Alleen zie ik dat het device zelf een ander IP adres hanteert dan de router. 

Doe je een portcheck via: https://portchecker.co/ dan staat op het ‘huis ip’ de poort gewoon open (Jeej!) kijk je naar het IP adres van het device zelf staat poort daar gewoon nog keihard op slot.

Gaat om 44158 TCP poort in en outbound

icon

Beste antwoord door TechRacing93 17 August 2021, 13:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Waarom nog een account ,

Dank je wel voor je bericht en je vraag betreft de poorten openstellen. Ik ben erg benieuwd of dit is gelukt via de stappen die uitgeschreven staan in het speciale topic hierover: 

Zo niet, wellicht dat dit dan meteen de gouden tip is op dit gebied. Ik hoor het graag van je! 

De stappen inderdaad vanuit ook die post opgevolgd, maar beantwoord helaas niet de vreaag voor individuele IP adressen.

 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Waarom nog een account 

Wat bedoel je precies met “Alleen zie ik dat het device zelf een ander IP adres hanteert dan de router” 

Je kan met portchecker.co/ niet controleren op basis van het private ip van het device (192.168.1.x). Dit soort websites kunnen alleen checken op het publiek adres van de router. 

Reageer