Praktische snelheid DSL opeens niet meer mogelijk!

  • 24 June 2019
  • 0 reacties
  • 168 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hi,

Ik wil graag even wat kwijt. Ik ben onlangs klant geworden van T-Mobile Thuis. Voorheen zat ik bij Ziggo.
Via de site heb ik een DSL pakket van 100 Mbit aangeschaft. Dit pakket kon ik selecteren omdat aangegeven werd dat ik een praktische snelheid van 95 Mbit zou kunnen behalen. Dit had ik ook getest op : https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ Eerst haalde ik snelheden van circa 30 Mbit, nadat ik alles geinstalleerd had. Ik had me laten vertellen dat het even tijd kost om de snelheid te behalen. Enkele weken later blijkt de praktische snelheid ongeveer rond de 40 Mbit te zitten. Ik heb toen weer toevallig gekeken op https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ en nu blijkt de maximum snelheid op 35 Mbit te zitten.

Het vervelende hieraan is dat ik enkel ben overgestapt naar T-Mobile vanwege de aangegeven 95 MBit snelheid. Als dit niet mogelijk was in den beginne, dan was ik nooit overgestapt omdat het weinig meerwaarde voor mij zou hebben om me te begeven in de administratie en alles wat er bij komt kijken voor een overstap. Daarnaast, omdat ik bij Ziggo zat en (nog) Vodafone heb, was ik in de veronderstelling om ook mijn mobiele abonnement onder te brengen bij T-mobile, om van de voordelen te genieten.

Ik wil wel graag T-Mobile klant blijven omdat ik ergens de combi deal erg fijn vind van internet en mobiel. Wat ik voorgesteld had is dat T-Mobile de resterende maanden afkoopt bij Vodafone, zodat ik net wat eerder de voordelen van T-mobile heb, dan simpelweg 3 maanden wachten. Eenmaal gebeld met T-Mobile, blijkt het gewoon niet mogelijk te zijn om iets hieraan te doen, behalve een terugschakeling naar het 50 Mbit pakket, zodat ik enkel betaal wat ik kan behalen en hierbij een creditering van EUR 3. Ik vind dat een beetje kortzichtig en erg jammer. Het is immers zo dat ik ben overgestapt om in de veronderstelling te zijn dat ik rond de 95 Mbit zou halen. Volgens het systeem zou dit mogelijk zijn en op basis daarvan heb ik toen actie ondernomen. Het is en blijft gewoon jammer, ik heb nu het gevoel dat ik en voor niets ben overgestapt naar T-Mobile Thuis en dat ik voor niets ben overgestapt naar T-Mobile sim only.

Ik wil hier graag iemand verder over spreken die wat meer recht van spreken heeft.

0 reacties

Geen reactie

Reageer