Beantwoord

Premium glasvezel (1000 Mbps) in Goirle

  • 11 December 2020
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Als het goed is verhuizen we in de loop van volgend jaar naar Goirle (vlak onder Tilburg), en daarom was ik aan het kijken voor een provider voor TV en Internet. Als ik bij T Mobile de glasvezel check doen, dan zie ik dat de max snelheid op ons nieuwe adres in Goirle 100 Mbps is (Fast), terwijl als ik ons huidige adres in Eindhoven gebruik, is de max snelheid 1000 Mbps (Premium). Bij bv KPN zie ik wel snelheden tot 1000 Mbps (500 Mbps upload) in Goirle, maar de abonnementen van KPN zijn duurder dan van T Mobile (scheelt tot 25,-/mnd). Gaat T Mobile (op korte termijn) ook 1000 Mbps beschikbaar stellen in Goirle?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 15 December 2020, 15:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi Peter, wat spannend dat je gaat verhuizen! Tof dat je interesse hebt in T-Mobile Thuis met de Premium snelheid van 1Gbps. Je hebt al even rondgekeken naar de mogelijkheden - mooi! Het klinkt alsof wij op jouw adres nog enkel via het netwerk van KPN NetwerkNL leveren. Door de hoge inkoopsprijzen bieden we alleen voor ons eigen (glasvezel) netwerk de Premium variant aan - waarbij alle snelheden tot 1Gbit/s beschikbaar zijn. Wanneer we gebruik moeten maken van een ander netwerk, bieden we maximaal 100Mbps. Het enige wat ik je kan adviseren is om onze website in de gaten te houden. Mochten wij ook via ons eigen netwerk leveren, dan passen we de beschikbaarheid meteen aan! :smile:

Reageer