Beantwoord

Probleem Badhoevedorp

  • 24 August 2021
  • 11 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 1

Vanaf vanmorgen 06:00 is er een storing in Badhoevedorp (internet, tv en telefonie) - is dit al bekend?

icon

Beste antwoord door Sander 24 August 2021, 10:11

Bekijk origineel

11 reacties

@Sander 

Ja alles werkt weer. Het werkte gisterenmiddag zelfs al geruime tijd voor 18:00. Dit was wel een nieuwe variant, een paar keer problemen gehad met de DNS bij T-mobile, maar problemen met de DHCP bij T-mobile waren nieuw voor mij. Dan is je mobiel instellen als hotspot toch wel erg handig.

Reputatie 7

Werkt het bij jullie ook weer, @mf.b en @AdrianT01 ?

Reputatie 1

@mf.b @Sander 

 

Probleem lijkt weer te zijn verholpen.

@Sander Vanmorgen om 9:30 werkte alles weer. Ruim 30 minuten weer hetzelfde probleem van geen ip-address. Van deze “nieuwe” storing zie ik nog geen melding.

Is er al meer bekend?

De Draytek die ik gebruik krijgt geen ip-address en door het gebruik van een eigen router kan de klantenservice mij niet helpen….

Reputatie 1

Zojuist contact gehad met de klantenservice. Het schijnt, net als vanochtend, een algemeen probleem te zijn waar alle providers last van hebben.

Hoop dat het snel wordt opgelost

Reputatie 1

@Sander 

 

Te vroeg gejuicht - Internet ligt er weer uit.

Reputatie 1

@Sander @CrisTien ,

 

Alles lijkt het weer te doen hier.

Reputatie 7

Hoi @Hinster en @AdrianT01,

 

Ik heb zojuist een melding hiervan gemaakt in ons topic waar we algemene en lopende problemen van T-Mobile Thuis bijhouden. Houd deze in de gaten voor updates: Zijn er problemen met T-Mobile Thuis?

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Hinster @AdrianT01 Op de Storing kaart is niets te zien!

Ik heb het wel even doorgegeven.

Laat even weten als lees weer werkt oké?

Growtjes

Vanaf vanmorgen 06:00 is er een storing in Badhoevedorp (internet, tv en telefonie) - is dit al bekend?

Ik heb ook geen internet en tv in Badhoevedorp. 

Reageer